Kleine vraagjes topic (NON-scooter related) #2

Status
Not open for further replies.
Oke jammer, stonden mooie wagens! (M1, 507 etc.)

Poep autogespot dan, staat op de site een heel verslag... met in de tekst woorden als vandaag en gister... en dat posten ze dan op 20 maart. Terwijl het dus als 3 weken geleden was voor hun.
 
Hoe heet die stoornis(?) dat personen alles bij elkaar verzinnen en het zelf ook nog gaan geloven?

edit; narcisme?
 
Een narcist is een persoon die zichzelf ongeloofelijk mooi vindt.
Komt van een Grieks verhaal over Narcisus die steeds in het water kijkt om zichzelf te kunnen bewonderen...
 
Waar kan ik zien wat voor videokaart m'n pc heeft ?

Ik weet het al.

Start -> alle programma's -> bureau-accessoires -> systeemwerkset -> systeeminfo -> onderdelen -> beeldscherm
 
Last edited:
Ik wil m`n vaarbewijs gaan halen. Heb al een beetje gezocht op internet maar kom meer curussen tegen dan info waar ik boeken oid kan halen.

Weet iemand misschien een site (linkje?!) waar ik GOEIE boeken kan bestellen. Ik heb geen tijd voor een cursus aangezien k niet veel thuis/in NL ben.

:*
 
Ik heb hier nog een game liggen waar enkel de play cd-rom beschadigd is.
Ik heb het wel kunnen installeren.
Is het nu nog mogelijk om dit spel optestarten?


PJ
 
Ik heb wel eens gehoord dat de overheid het stimuleert/ervoor betaald. Om foto's van niet blanke personen in schoolboeken te plaatsen ipv blanken.

Is dit nu een broodje aap verhaal, of zit er echt een bron van waarheid achter?
 
Last edited by a moderator:
Geen idee Gearox.

Ik heb iets raars. Gisteren heeft mijn baas een brief getypt in Word, en opgeslagen. Nu komt die brief standaard tevoorschijn wanneer hij Word opent, en het meest aparte is, de brief komt onder zijn handtekening te staan in een nieuw e-mailbericht. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Handtekening in Word staat zoals het hoort te staan, deze heb ik opnieuw opgeslagen voor de zekerheid.
 
Dan is het normal.dot bestand aangepast. Dit is een Word sjabloon en wordt in alle programma's die binnen Office tekstverwerken (dus ook Outlook) gebruiken getoond. Je krijgt ook te zien als je opslaat soms, 'normal.dot aanpassen?'. Hier heeft hij waarschijnlijk op ja geklikt.

Zoek hier even naar op internet, dan staat er volgens mij wel hoe je het terug kunt zetten.
 
Ik heb wel eens gehoord dat de overheid het stimuleert/ervoor betaald. Om foto's van niet blanke personen in schoolboeken te plaatsen ipv blanken.

Is dit nu een broodje aap verhaal, of zit er echt een bron van waarheid achter?
Niet helemaal. Als er geen afspiegeling van de 'maatschappij' in zo'n uitgave staat dan kan het zijn dat het niet voor overheidsdoeleinden gebruikt mag worden (inburgeringscursussen, voormalige boekenfonds etc.).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top