Kleine vraagjes topic #3 (NON-Scooter related!)

Status
Not open for further replies.
Een vraag over Word;

Ik heb ergens aan het begin van de tekst een voetnoot gebruikt, deze heeft nummer 2. Echter verderop in de tekst gebruik ik dezelfde bron, dus wil ik ook nummer 2 als voetnoot erachter hebben staan. Alleen dit lukt me niet. Nu telt hij als het ware door, en dat is niet netjes om twee dezelfde bronnen met een andere voetnoot onderaan de pagina te hebben.

Weet iemand hoe ik dus hetzelfde nummer voetnoot op een andere plaats in de tekst kan toevoegen?

Thanks!
Volgens mij kan die door middel van het invoegen van een sectie einde.

Je kan een nieuwe sectie toevoegen door middel van, invoegen> eindemarkeringen > volgende pagina.

Als je nu bij je voetnoot aan vinkt dat hij bij elke sectie opnieuw moet beginnen dan krijg je volgens mij wat je wil.
 
Het wil niet echt lukken.

Het is een bestaande voetnoot, ook toevoegen bij een ander stuk tekst later in het document, nu telt hij door. Iemand :)?
 
Edit; gelukt :). Thanks Lorenzo, ik moet alleen op verwijderen drukken op het moment dat je van de 2 bijvoorbeeld een 3 maakt.
 
Als iemand een pakketje ontvangt van een bedrijf , en heeft getekend etc. En het is bijv. een verkeerde zending. Hoeveel dagen heeft de verzender dan de tijd om het terug te claimen ?
 
Als iemand een pakketje ontvangt van een bedrijf , en heeft getekend etc. En het is bijv. een verkeerde zending. Hoeveel dagen heeft de verzender dan de tijd om het terug te claimen ?
Hoezo? heb je een 1YB schijf ontvangen in plaats van een 1TB schijf?
De vraag is niet zozeer om hoeveel dagen het gaat, als je iets krijgt waar je geen recht op hebt dan kan iemand het terug claimen als diegene erachter komt, en naar mijn weten staat daar geen tijd voor vast.
Echter is het wel zo dat als het b.v. om een bedrag gaat dat op je bankrekening is gestort en jij denkt leuk, maar je hebt geen idee waar het van is, of waarom, dan mag je dat netjes terug betalen als ze erachter komen (je had kunnen weten dat je er geen recht op hebt).
Maar heb je b.v. een verkeerde (betere) videokaart ontvangen en jij bent er tevreden mee dan kunnen ze er volgens mij weinig aan doen, het is in de meeste gevallen ook niet aan te tonen.
Iets meer details kunnen helpen (desnoods via PM).
 
Hoezo? heb je een 1YB schijf ontvangen in plaats van een 1TB schijf?
De vraag is niet zozeer om hoeveel dagen het gaat, als je iets krijgt waar je geen recht op hebt dan kan iemand het terug claimen als diegene erachter komt, en naar mijn weten staat daar geen tijd voor vast.
Echter is het wel zo dat als het b.v. om een bedrag gaat dat op je bankrekening is gestort en jij denkt leuk, maar je hebt geen idee waar het van is, of waarom, dan mag je dat netjes terug betalen als ze erachter komen (je had kunnen weten dat je er geen recht op hebt).
Maar heb je b.v. een verkeerde (betere) videokaart ontvangen en jij bent er tevreden mee dan kunnen ze er volgens mij weinig aan doen, het is in de meeste gevallen ook niet aan te tonen.
Iets meer details kunnen helpen (desnoods via PM).

Nee nee. Dat met die schijf was en geintje. 1YB ofwel YottaBit is fucking groot. Ik denk een x aantal miljard maal groter als 1TB. Las ik toevallig op Wikipedia.

Maar , ik heb een pakket(tje) ontvangen van Sony. Namelijk een spik splinternieuwe PlayStation 3. Zonder dat ik iets heb aangevraagd oid. Gewoon totaal onverwachts. Dus nu heb ik 2 PlayStation 3's. Haha.
 
Ja idd. Niet echt te vinden. Zal vanavond nog is zoeken. Maar ben er ergens tegen gekomen dat als het binnen 30 dagen niet terug word geclaimed , dat het dan officieel van mij is.

Eigenlijk wel logisch , ik neem aan dat Sony nu een PlayStation 3 mist... En dan moeten ze er snel mee komen dat ze er idd eentje missen. Moeten ze nu wel weten onderhand.

Ff afwachten dan maar. :+
 
Heb je ervoor getekend? Zo ja dan ben je de lul :) Heb dit ook eens gehad met een 37" lcd, uiteindelijk naar de leverancier (sticker op doos) gebeld en gemeld dat het fout was gegaan.
 
Die twee witte dopjes op een tl-armatuur die aan het plafond hangt.. Als je die los draait/sloopt, komt ie dan van het plafond af? Had eerst de drie schroefjes losgedraaid maar die komen er niet uit (zal wel een moertje ofzo achter zitten) en die witte krengen zitten nogal vast.

Wil namelijk niet de armatuur slopen én dat ie er op blijft zitten :p
 
Nee nee. Dat met die schijf was en geintje. 1YB ofwel YottaBit is fucking groot. Ik denk een x aantal miljard maal groter als 1TB. Las ik toevallig op Wikipedia.

10^3 keer groter ja. Scheelt een factor 100000 met jouw gok. Even voor het perspectief, jouw gok heeft een grotere afwijking dan de werkelijke factor. Vrij significant. :+

En over die PS. In principe heb je geen risico. Maar je kan altijd nog een rekening ontvangen. Wat ga je zeggen als het pakket geopend is en zij overhandigen je jouw bestelling op papier? Als het pakket aan jou gericht is met jouw naamsgegevens en adres sta ik er ook niet raar van te kijken als er een automatische incasso op je naam staat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top