Kleine vraagjes topic #3 (NON-Scooter related!)

Status
Not open for further replies.
Deze plaatst weer een watermerk midden in je liedje..
Kut dus :(

Als ik weer thuis ben ( nu @ work ) , zal ik eens voor je kijken. Heb een berg van dat soort ongein. Probeer ondertussen anders op Google naar " mp4 to mp3 converter torrent ". Waarschijnljjk staan daar genoeg programma's met cracks etc. :)
 
Idd. Dat is hetzelfde als een paar liedjes van Beyoncè. Hoor je " Music on demand. ". Vet irritant.
 
Ik heb de Tomtom one europe XL en zou graag iets willen hebben zodat ik hem op het stuur van mn quad kan monteren. Weet iemand waar die te koop zijn?
 
Op een pak spaghettipasta staat altijd dat je zout toe moet voegen. Heeft iemand ooit weleens het verschil geproefd zonder zout, of met zout? Ik niet.

Ik verdenk de zoutindustrie van een samenzweringsverband namelijk.
 
Ik heb de Tomtom one europe XL en zou graag iets willen hebben zodat ik hem op het stuur van mn quad kan monteren. Weet iemand waar die te koop zijn?

Halfords heeft stuur houders, met een lange zwanenhalfs en gewoon een korte versie om op een rond stuur de monteren. 15eu bijelkaar. Koppelstukje en houder voor op het stuur.
 
Voor de ongelovigen onder ons. Hier een foto van de betreffende verpakking. Het blijkt op iedere pasta verpakking te staan. Het is dus een algemeen geaccepteerd werledwijd probleem. Ik denk dat de zoutindustrie zeer goed heeft nagedacht over de opbouw van deze zin, zodat we er allemaal intrappen.

"Voeg de pasta en wat zout toe", een schijnbaar onschuldige zin met killer consequenties. Hier wordt dik geld geboerd ten koste van de mensheid.

Photo30.jpg
 
Pasta is flauw als de tandjes als je het zonder zout kookt, blijft uiteraard wel smaak...
Idd, ik proef het verschil wel...en zonder zout is er toch geen smaak :p


**EDIT** Mss verkeerde topic (kan wss ook in het andere kleine vraagjes topic):
Iemand die dat (sprint/drag) filmpje kent met een brommer(?) die opwarmt, je ziet een motor weg rijden en daarna die brommer, is alweer een jaar of 4 oud en hij stond ooit op google video, ben 'm ooit op dit forum tegengekomen maar kan 'm niet meer vinden.
 
Last edited:
Halfords heeft stuur houders, met een lange zwanenhalfs en gewoon een korte versie om op een rond stuur de monteren. 15eu bijelkaar. Koppelstukje en houder voor op het stuur.

Oke danku! Ik zal van de week eens even gaan kijken.
 
Ik weet niet maar ik voeg gewoon wat ingrediënten toe aan de pastasaus. Die moet de shizzle op smaak brengen imo.
 
Een vraag over Word;

Ik heb ergens aan het begin van de tekst een voetnoot gebruikt, deze heeft nummer 2. Echter verderop in de tekst gebruik ik dezelfde bron, dus wil ik ook nummer 2 als voetnoot erachter hebben staan. Alleen dit lukt me niet. Nu telt hij als het ware door, en dat is niet netjes om twee dezelfde bronnen met een andere voetnoot onderaan de pagina te hebben.

Weet iemand hoe ik dus hetzelfde nummer voetnoot op een andere plaats in de tekst kan toevoegen?

Thanks!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top