Het "kleine" vraagjes topic !

Status
Not open for further replies.
aprillia sr2000 said:
ken iemand voor me en shopje maken, heel donker bordeaux rood met witte velgen en sommige witte kappen
de achter kap en voorkap bordeay rood en beenschild ed wit
en onderkap bordeau rood
o ja en knipperlichtglaasjes wit;)

2004_0403Image0005.JPG


Best dat ik de foto kan zien ....


|(
 
ok zo dan ;)
std1.jpg

foto gebruikt van xz zipje :)
hopelijk niet erg :*
maja de achter kap en voorkap bordeau rood en beenschild ed wit
en onderkap bordeau rood
o ja en knipperlichtglaasjes wit

ken iemand da doen :*
 
aprillia sr2000 said:
ok zo dan ;)
std1.jpg

foto gebruikt van xz zipje :)
hopelijk niet erg :*
maja de achter kap en voorkap bordeau rood en beenschild ed wit
en onderkap bordeau rood
o ja en knipperlichtglaasjes wit

ken iemand da doen :*

std1.jpg


:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 
Om nou weer een heel nieuw topic open te gooien stel ik mijn vraag hier maar:

Welke uitlaat presteerd het beste op deze setup?:
Athena racing
19mm
twin air
rito krukas met malossi kunstof kooi lagers (wat verder niets aan de prestaties toevoegd volgens mij)

Ik dacht zelf aan een c16...

albvast bedankt

[edit] het is voor pia!!!!! [/edit]
 
tomaaz said:
Om nou weer een heel nieuw topic open te gooien stel ik mijn vraag hier maar:

Welke uitlaat presteerd het beste op deze setup?:
Athena racing
19mm
twin air
rito krukas met malossi kunstof kooi lagers (wat verder niets aan de prestaties toevoegd volgens mij)

Ik dacht zelf aan een c16...

albvast bedankt

[edit] het is voor pia!!!!! [/edit]

+ralf+ +ralf+ MALOSSI +ralf+ +ralf+
 
X16 said:
nee..vind wel dat de max snelheid naar 80 mag opgedreven worden en scooters ook gewoon tussen de auto's mogen.. maar dan wel enkel scooters verkopen met aangepaste remmen etc ( spreek uit eigen zicht nu.. @ rox heb je schijven en bw's is dan trommel achter ;) )

toerenknallende scoots zou ik ook toelaten.. maar dan niet met MHR pijpjes ofzo, iets stiller moet toch best mogelijk zijn :?

Sommige trommels remmen zelfs beter dan schijven hoor. (wel eens op een oude crosser gereden met grote trommels?) Enigste voordeel/nadeel is dat je met schijven de boel sneller kan blokkeren..alhoewel dat op hogere snelheid ook vies tegenvalt.

Bij een scooter begint je frame trouwens ook aardig klappen op te vangen als je keihard in de remmen moet op hoge snelheid. (cq een scooter is domweg niet gemaakt voor hogere snelheden)

Dat het dom is om scooters 40 te laten rijden waar autoos 80 rijden ben ik echt met je eens.:)



edit: op die setup zou een C16 het erg goed doen. (ik had dezelfde setup maar dan airsal tuned ipv athena racing, ook op piaggio)
 
damage said:
Sommige trommels remmen zelfs beter dan schijven hoor. (wel eens op een oude crosser gereden met grote trommels?) Enigste voordeel/nadeel is dat je met schijven de boel sneller kan blokkeren..alhoewel dat op hogere snelheid ook vies tegenvalt.

Bij een scooter begint je frame trouwens ook aardig klappen op te vangen als je keihard in de remmen moet op hoge snelheid. (cq een scooter is domweg niet gemaakt voor hogere snelheden)

Dat het dom is om scooters 40 te laten rijden waar autoos 80 rijden ben ik echt met je eens.:)



edit: op die setup zou een C16 het erg goed doen. (ik had dezelfde setup maar dan airsal tuned ipv athena racing, ook op piaggio)

nu je het zegt.. heb onlangs met de rox van een vriend van me op nat wegdek gereden. achterwiel blokkeerde meteen. ikzelf rem nooit vooraan omdat.. ik altijd achteraan rem :p de voorrem is bij mij een schijf en ik vind dat niet zo lekker stoppen ( piept ook als een oude schoolbus :p )
 
wat bedoelen ze met de toevoeging 'breitwand' bij die ouwe kreidler/zundapp cilinders? staat dat voor nicasil wand oid?

voor de mensen die willen weten waarom: zomaar :*
 
eeey heb ff vraagje :p
de lidle (supermarkt) heeft nu een wax/polijst machine te koop
weet iemand of dat een goed ding is om mijn cartkap te polijsten???

alvast bedankt... :)
 
Vraagje..
Waar kun je die scooter kopen zoals hij er uit ziet (LAATST GEPOSTE FOTO)
ik zou graag die bagagedrager en dat geweer er ook bij hebben !
 
alleen met achterrem remmen is zeer slecht. bij droog wegdek zou 80% voor en 20% achter een mooie remverhouding zijn.
 
Ik zit hier op m'n werk en moet de nieuwprijs (goedkoopste) van een Honda Accord weten. Zou iemand dat even kunnen checken voor me?

Misschien of iemand ook de prijs van een tweedehands Honda Accord kan vinden. Van eentje die ongeveer 3 jaar oud is. (beetje gemiddelde prijs)

Fotootje zou ook leuk zijn :)

Bedankt!

(een heleboel sites zijn geblokkeerd, dus kan ik daar niet bij)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top