Het "kleine" vraagjes topic !

Status
Not open for further replies.
Die kerel met die motor staat gewoon op het punt om achterover te klappen.Zoals die stunters dat doen ,koppeling vrij snel los en dan met een slakkegang over je dooie punt rijden.Als je dan iets te veel gast geeft/koppeling te woest los laat ga je zo de lucht in.Er is ook een filmpje van dat een kerel zoiets had en toen zn motor op z'n kop kreeg.Hij scheen er niet zo goed vanaf te zijn gekomen :rolleyes:

Exup@NRG said:
Die kerel met die motor staat gewoon op het punt om achterover te klappen.Zoals die stunters dat doen ,koppeling vrij snel los en dan met een slakkegang over je dooie punt rijden.Als je dan iets te veel gast geeft/koppeling te woest los laat ga je zo de lucht in.Er is ook een filmpje van dat een kerel zoiets had en toen zn motor op z'n kop kreeg.Hij scheen er niet zo goed vanaf te zijn gekomen :rolleyes:

idd :'( kwou er wel es filmpje van zien

Ik ga vanavond @ testbank....
zijn er nog speciale dingen oid dat ik mee moet nemen ofso :)

das niet echt speciaal als je op de testbank gaat, maar wel belangrijk:P

Maar is dus de eerste keer dat ik ga banken vandaar de vraag :)

Veel reserve onderdelen :P

Ik vertrek vanacht naar Tsjechie :P enig idee of ze daar onderdelen verkopen 8P

Whehe , toen ik een jaar terug was op vakantie riepen me broers bij elk barrel wat langs kwam "Kijk laurens , een zip" . Omg , daar word je echt simpel van |L

hmm cam... heb geen batterijen :(
misschien valt er wat te regelen :P

filmpjes schieten en fotos maken had ik nie eens aan gedacht :D

Hmz vraagje wat is het verschil tussen een malossi luchtfilter en een TNT luchtfilter ? is toch gewoon het merk ? of zit er een verschil in ? laat het es wete greetz
+ralf+

het is waarsch net als: een broek van
jeans centre : 40 euro
broek van vecage oid 8P : 300 euro

allebij goed maar het merkje he ;)

nee stof maakt daar vast ook wel uit ;)
misschien filtert het malossi ding wel beter, weet ik veel, verschil zal wel miniem zijn mja....

me nichtje gaat 15e certi halen en daarna gelijk scooter halen maar waar in Leiden en omgeving heb je de grootste keus uit scooters bij welke dealert? Kan iemand me even helpen want ik moet mee namelijk :) dus als iemand adressen,websites heeft.....graag :*

Status
Not open for further replies.
Back