Kleine vraagjes topic (NON-scooter related) #2

Status
Not open for further replies.
In een winkel is vaak een muziek installatie aanwezig, en hebben dan 5 of veel meer boxjes op èèn stereo (toch?). Alleen hoe fix ik dat voor thuis.

Ik wil het eerst gaan proberen op me eigen kamer, maar als ik straks op me zelf ga wil ik graag door het hele huis muziek en dan leek me zoiets wel tof.

Wat bedoel je precies?
5.1 surround speakers? Dan moet je een stereo/versterker hebben met 5.1 uitgang.
Door het hele huis muziek hebben? Gewoon kabels trekken naar de stereoinstallatie of een Philips Streamium kopen.

Wat bedoel je precies?
In een winkel hebben ze altijd muziek op staan, en de meeste hebben aardig wat speakers. Vaak een stuk of 10 (hoe groter de winkel, hoe meer boxen). Dit wil ik dus ook. Overal een boxje en die aangesloten op een kasje?

Alleen wat heb ik daar allemaal voor nodig, ik neem aan niet van die auto speakers.

In een winkel hebben ze altijd muziek op staan, en de meeste hebben aardig wat speakers. Vaak een stuk of 10 (hoe groter de winkel, hoe meer boxen).
Dit bereiken ze door 5 (10/2) stereo's op dezelfde radiozender te zetten of door al die stereo's eenzelfde signaal op de aux ingang te leveren.

Aangezien jij geen 5 stereo's wil kopen zou ik een surround setje kopen. Of wil je in meerdere kamers hetzelfde geluid hebben?

Last edited:
Daar zijn wel een soort verdelerkastjes voor, daarmee kan je ook nog schakelen of je 2 of 4 speakers aan wilt zetten... Ik zal ff voor je zoeken...

/EDIT: al gevonden, www.conrad.nl levert ze wel. Je hebt al een 4voudige schakelbox voor €30,-. Om er snel naar te zoeken zou je bovenin de website ff het bestelnr 340583 - 89 in kunnen voeren, dan heb je direct het artikel voor je.

Opzich maakt dat niet veel uit denk ik? Gewoon passieve speakers die met normale luidsprekerdraden, zonder aparte stekkers, werken.

Hallo,

Kent iemand toevallig een boek die handelt over de basis van automechanica en autoelektronica. Volgend jaar zou ik graag willen starten in de curcus land en tuinbouwmechanica, alleen moet je hiervoor een instapproef afleggen. Aangezien ik geen voorkennis heb raden ze je aan eerst een curcus basis automechanica te volgen. Nu zou ik mezelf gewoon de curcus willen aanleren aagezien ik anders een jaar kwijt ben.

Dus een boek dat handelt over de basis van automechanica en autoelektronica. Als iemand websites kent waar ik anders ook op terecht kan, deze zijn ook zeker welkom. Het gaat dus over een curcus in Belgie.

Met een vriendelijke groet, Pieter-Jan

Niemand?

Ik heb nog wel mijn elektro boek van vorig jaar liggen.

Is van de iva, ik kan wel een setje voor je kopen op school, het is zegmaar een boek gemaakt door de docenten, waarin je een en ander over elektrotechniek leert (auto gerelateerd)

ik ga morgen nog even naar de lokale tweedehands boekenhandel om te gaan kijken. als ze er niets hebben zou ik het wel tof vinden, stuur ik zeker effe een mailtje.

Mensen hier uit Utrecht die me kunnen vertellen of er een hotel in de buurt zit bij Sportcenterum Olympos (Uppsalalaan 3)?

Geen idee Daniël, bel het sportcentrum zou ik zeggen?

Waar kan ik die ringen halen waar men over het algemeen zijn sleutelbos van maakt? :P Gamma ofzo?

Status
Not open for further replies.
Back