Kleine vraagjes topic (NON-scooter related) #2

Status
Not open for further replies.
Is hier iemand goed bekend met de site van het IB.

Ik moet iets wijzigen, ik ben van niveau veranderd op dezelfde school, maar nu lopen ze te bitchen dat ik niet goed ingeschreven sta. nu moet ik dit wijzigen via de site (telefonisch willen ze het niet doen) maar van die site word ik niet veel wijzer. is iemand hier bekend mee? en zou die me even uit willen leggen hoe dit moet?

Mijn dank is groot!

Vraagje: Van welk materiaal worden fietskettingen gemaakt?
Gewoonweg ijzer, of staal, of een bepaald soort metaal? En hoe worden ze vervaardigd?

Ik kan het niet vinden online, en de meesten van jullie zijn wel experts op dit gebied:P

Er wordt bijna niets van puur ijzer (Fe) gemaakt, ijzer is een bestandsdeel van staal samen met koolstof. Metaal is de naam van een hele groep elementen (van aluminium tot polonium).

Aangezien er 2500 soorten staal zijn zou ik even Shimano oid bellen :) Verder moet je even wikipedia raadplegen.

weet iemand toevallig of het is toegestaan als ik de achterbank van een 205 eruit haal? ik ben er namelijk van plan om er beetje muziek in te bouwen.

Want als het mag die stoelen eruit halen dan wil ik er kuipstoelen voorin zetten. Want kuipstoelen voorin en normale achterbank vind ik persoonlijk niet mooi:)

een achterbank behoort geloof ik niet tot de verplichte inrichtings-eisen van een auto.. dus sloop die hap er maar uit. (denkt aan vele auto's zonder achterbank)

jah daar dacht ik ook aan. maar mischien dat die eerst op grijs kenteken zat?

maar als ik me oom keer spreek vraag ik hem wel of het mag (apk controleur enz:P)

ik weet het ik ben vervelend:

maar ik ben echt een noob op dit gebied dus.

als ik nou b.v maandag een auto wil kopen, kan ik hem dan direct laten overschrijfen en meenemen na huis of hoe zit dat?

alvast bedankt:)

Ja, dat kan. Zorg wel dat je verzekerd ben, je kan een verzekering voorlopig laten afsluiten, je hebt dan wel de gegevens nodig van de auto.

Gewoon ff bellen met de verzekeringsmaatschappij, ff uitleggen dat je misschien een auto gaat kopen en dat je een voorlopige verzekering wilt afsluiten. Dan staat de auto op jouw naam, mocht de koop doorgaan kan je gelijk even bellen dat ze de polis definitief kunnen maken.

Overschrijven kost je ongeveer een tientje en moet gebeuren op het postkantoor. Dit kan dus nooit op zondag.

Succes met je auto!

Ff een oldskool iets:D

Wie heeft er voor mij de filmpjes van de slider van Van't Slot die toen op hun site stonden voor mij?

Status
Not open for further replies.
Back