Het is al eens aan bod gekomen op het forum, maar ik zoek een site waar goede kwaliteit DVD hoesjes op staan, zodat me gebrande DVD's er nog een beetje uit zien...
Alvast bedankt.
Ik ben op zoek naar een foto van mij en Hendrik (XSH) dat ik met mijn Honda CBR 600 RR op de sprintbaan sta naast zijn XSH Runner, kan iemand mij daaraan helpen?
In een winkel hebben ze altijd muziek op staan, en de meeste hebben aardig wat speakers. Vaak een stuk of 10 (hoe groter de winkel, hoe meer boxen). Dit wil ik dus ook. Overal een boxje en die aangesloten op een kasje?Wat bedoel je precies?
Dit bereiken ze door 5 (10/2) stereo's op dezelfde radiozender te zetten of door al die stereo's eenzelfde signaal op de aux ingang te leveren.In een winkel hebben ze altijd muziek op staan, en de meeste hebben aardig wat speakers. Vaak een stuk of 10 (hoe groter de winkel, hoe meer boxen).
Hallo,
Kent iemand toevallig een boek die handelt over de basis van automechanica en autoelektronica. Volgend jaar zou ik graag willen starten in de curcus land en tuinbouwmechanica, alleen moet je hiervoor een instapproef afleggen. Aangezien ik geen voorkennis heb raden ze je aan eerst een curcus basis automechanica te volgen. Nu zou ik mezelf gewoon de curcus willen aanleren aagezien ik anders een jaar kwijt ben.
Dus een boek dat handelt over de basis van automechanica en autoelektronica. Als iemand websites kent waar ik anders ook op terecht kan, deze zijn ook zeker welkom. Het gaat dus over een curcus in Belgie.
Met een vriendelijke groet, Pieter-Jan
En waar zijn die te verkrijgen?Opzich maakt dat niet veel uit denk ik? Gewoon passieve speakers die met normale luidsprekerdraden, zonder aparte stekkers, werken.
Ga eens naar de mediamarkt ofzo.En waar zijn die te verkrijgen?
Ga eens naar de mediamarkt ofzo.
Vass, ik heb ze regelmatig zien liggen bij de kantoorartikelen. V&D hema blokker etc.