This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #8


Ik heb ooit een kapot voorlampje gehad die bij trillingen sluiting veroorzaakte en daardoor de ontsteking ontregelde. Het kan dus zelfs het stomste ding zijn. Kijk ook de massa van de grondplaat eens na.

Kabeltje van bobine naar blok trekken.


Mijn koplamp van mij Zip SP is kapot echt kapot en nu heb ik hem eruit gehaald.. maar is het legaal om bij dag licht zonder een koplamp te rijden?


H²O MHR

nee is illegaal, er moet ALTIJD werkende verlichting opzitten.,...

heb er al een x een boete voor gehad

Zullen ze moeilijk doen als je gewoon een tijdelijk zelfgemaakt 'lampje' in de plaats zet?

zolang die het doet niet.....

Lol?! Op m'n SR zat ook geen verlichting hoor en op me 14e reed ik er al vaak mee naar school of de stad.. Ook lang politie terwijl me koplamp er zelden in zat

wat is het motorische verschil tussen een zip type 3 snor en brom?

Nog even een vraaaagiieee als ik een racestuur op me scooter zet.. ik heb nu handvaten met gashendels maar moet ik ook nieuwe remhandvaten kopen? of kan ik die gewoon van mijn standaard stuur gebruiken?

Zip.


Ik heb het zelfde probleem gehad.. bij mij was het probleem een te kleine sproeier.. maar het kan ook een te grote staan!


Moet je maar even checken..


Silencer betekend demper...

wat is het motorische verschil tussen een zip type 3 snor en brom?
moet er veel gebeuren als ik mijn snor type 3 50 wil laten lopen?
ik weet dat snor tuning verboden is alleen 50 is niet echt heel hard vind ik zelf.


Maar het blijft snor tuning...
Maar om een indicatie te geven, 50 moet prima lukken.

Snor tuning is niet meer verboden!!!!

(?)

idd snortuning is niet langer verboden hier!
en idd 50 is met minimale aanpassingen mogelijk

Überhaupt nooit verboden geweest, althans heeft nooit in de regels gestaan... Gaat om principe's.

Ik kom denk als 10000e forum lid met de vraag hoe en hoelang je 70cc DR moet inrijden?
En wat er gebeurd als je het dus bijv niet goed doet.. dus gewoon gelijk planke met volgas..?

H²O MHR

Hier verder
 
Heb de Bidalot toch maar gekocht, is in nieuwstaat, voor die 50 euro kan ik 'm echt niet laten gaan. De Yasuni Z is zo roest als wat en de demperophanging hebk zelf moeten fixen etc.
Prestaties zijn idd bijna gelijk, de bidalot klinkt wel wat vetter
 
ja idd! , als ie kapot is moet je m weggooien , kun je zo weer een nieuwe ophalen :*

tja , 80 euro is vrij prijzig maar dat kosten die dingen gewoon dan..

dus hoe je het ook went of keert , dat kost ie

of je had gewoon niet zo'n sloper moeten kopen , of niet verwachten dat je winst maakt op een brommer zomaar..
 
Last edited:

is de eerste brommer die ik ooit heb gehad en hij is net 3 jaar oud dus dacht er nog lang op te rijden maar dat stuk ongeluk is te klein voor mij ik zit op pasagiers plek en heb er niet echt verstand van
 
Een Baotian van 3 jaar oud zie je ook niet vaak Meestal zijn die dingen al eerder naar de klote.

Overigens is 80 euro voor een contactslotenset wel overdreven duur, dat kan nooit.
 
Ik heb afgelopen week 2 flessen Castrol A747 olie gekocht. Nu staat daar een houdbaarheidsdatum op die tot 25-07-2011 gaat. Wat moet ik doen? Is de olie nog gewoon te gebruiken en is die datum onzin? Of moet ik hem terugbrengen en olie "eisen" die nog niet over de datum is?
 
Zeker dat dit de houdbaarheidsdatum is, Melv16?

Het kan ook zogoed betekenen dat dit de datum is waarop de fles is geproduceerd

Zolang de fles ongeopend is, kan deze wel een tijdje mee.
 
dat kan omdat het plantaardige olie is..

maar ik heb eerder wel op A747 gereden en dat gaat ook daarna wel goed , belangrijker is dat je het spul gewoon binnen op een normale temperatuur bewaard.

ik ben zelf op andere olie overgestap , omdat A747 erg duur is en bij mij veel te zwart was ,en dat bij 1:40! nu rijdt ik met 1:30 met andere olie en is alles gewoon schoon..

|IMO zowieso zonde van het geld
 

waarom in hemelsnaam 1:30 smeren?