Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.
Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.
Ziet eruit alsof er lak van die rolator op je Beta zit. Al iets geprobeerd met afwasmiddel of iets dergelijks?
of met commandant?
Danku, zal het morgen proberenja idd commandant 2, niet hoger anders komen er krassen in je lak.
daarna ff goed napoetsen met turtle wax of iet dergelijks.
Edit: anders heel lichtjes met wasbenzine, maar eerst met commandant proberen.
En is het normaal dat een Kilometer tellerkabel 8.60 kost?
Aha, zag 'm op easyparts voor EU 7,70.Ja, dat vind ik nog goedkoop zelfs.
hoi ff een klein vraagje.....ik heb net het scooterspuit topic doorgenomen, maar dat gaat voornamelijk over hoe je zelf het best je kappen kan spuiten....ik wil graag weten hoeveel het ongeveer kost om je velgen te laten spuiten.
bvd.
iemand? please? 9||6
oke dus stage 6 pro is niet de snelste cilinder met die standaard zip sp uitlaat?
Aha, zag 'm op easyparts voor EU 7,70.
Velgen worden over het algemeen gecoat, is ook steviger dan spuiten.
Of wou je het zelf doen?
Je moet bij een coating bedrijf zijn, daar stuurt jouw dealer je velgen ook naar op als hij het voor je zou doen. Door er zelf heen te gaan bespaar je de ""bemiddelingskosten"" van je dealer alweer.
http://forum.scooterforum.net/forum/f80/[adressenlijst]-zandstralers-coaters-spuiters-184946/
hloo,
heb een sf2 alles standaard nog, behalve een gianelli shot met
de prop nog in de uitlaat en de 'piemel' er aan. en de bijbehorende rolletjes er in gedaan. daardoor reed hij 58 op de teller.
toen ik mijn varioplaat eruit haalde en volgas ging rijden ging hij maar 61 op de teller, hoe komt dit? en wat kan ik er aan doen?
Ik bedoelde dat het niet veel verschil is.Wow wel een hele euro verschil.. Als ik bij de lokale scooterboer hier complete kabel (binnen+buiten) haal kost dat 18,50. Kan je nagaan