Kleine vraagjes topic #7

Status
Not open for further replies.
Stel hier al je vragen die eigenlijk te kort of klein zijn om een eigen topic voor te openen.

Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.

Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.

Advertisement - register to remove this

Elke cilinder kan, alleen hoe snellere cilinder je monteerd, hoe meer die uitlaat gaat inhouden.

Ik zou sowieso voor laagtoerige cilinders gaan. Zo creëer je een berg koppel.

hoi ff een klein vraagje.....ik heb net het scooterspuit topic doorgenomen, maar dat gaat voornamelijk over hoe je zelf het best je kappen kan spuiten....ik wil graag weten hoeveel het ongeveer kost om je velgen te laten spuiten.

bvd.

Velgen worden over het algemeen gecoat, is ook steviger dan spuiten.

Of wou je het zelf doen?

coaten, verven....hoe je het precies noemt maakt me niet uit....er moet iig een ander kleurtje op en ik wil het laten doen bij een scooterdealer, vandaar mijn vraag over hoe veel dat gemiddeld kost....zodat ik dat kan vergelijken met wat die dealer er voor vraagt snap je?

alle info is welkom.

hloo,
heb een sf2 alles standaard nog, behalve een gianelli shot met
de prop nog in de uitlaat en de 'piemel' er aan. en de bijbehorende rolletjes er in gedaan. daardoor reed hij 58 op de teller.
toen ik mijn varioplaat eruit haalde en volgas ging rijden ging hij maar 61 op de teller, hoe komt dit? en wat kan ik er aan doen?

hloo,
heb een sf2 alles standaard nog, behalve een gianelli shot met
de prop nog in de uitlaat en de 'piemel' er aan. en de bijbehorende rolletjes er in gedaan. daardoor reed hij 58 op de teller.
toen ik mijn varioplaat eruit haalde en volgas ging rijden ging hij maar 61 op de teller, hoe komt dit? en wat kan ik er aan doen?

Dat komt door die prop in je uitlaat.

Als je sneller wilt gaan kan je die prop eruit halen,

Maaruh.. aan een shot zit toch geen ''piemel''?

Status
Not open for further replies.
Back