Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.
Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.
Hallo,
Ik heb een rieju rr (am6)
Nou krijg ik m moeilijk gestart sinds er een prop in de uitlaat zit! Ook loopt ie niet meer mooi stationair! Wat is de oorzaak hiervan? (prop gaat er weer uit na een testritje op de rollerbank)
Hij staat nu dus veelste rijk! Maar kan dat de oorzaak zijn van niet stationair lopen?
Ik heb hem via marktplaats gekocht dus ik weet niet wat er allemaal mee is gedaan hij loopt voor de rest goed alleen als hij warm is trekt ie voor geen meter maar ik zal ens effe kijken als hij warm is met afstellen (maar wat moet ik presies afstellen dan?)wss aan je carb afstelling en door het winter weer, als e hem bij de dealer hebt gekocht vraag dan even of ze hem af kunnen stellen
zoniet :
iets rijker afstellen
en scooter afstellen als ie dan dus warm is
Hallo LodewijkMogelijk gewoon net iets te zware rolletjes Firefox Junk. Probeer dat eerst, een halve gram lichter, kijken of dat helpt. Anders de carburatie afstellen.
Timothy: een scheur in je kappen die niet "open" is zeg maar, dus geen gat, kan je aan de binnenkant van de kap dichtsmeren met een soort kit.. moet je even bij een autoschade zaak ofzo vragen, heb het ook eens laten doen, kostte me toen 15 euro ofzo, als je dat spul zelf koopt ben je misschien goedkoper uit of als je een kennis hebt. Je ziet de scheur dan mogelijk nog wel een beetje (ik heb de kap opnieuw gespoten dat scheelde veel), maar het kan in elk geval niet zomaar verder scheuren of afknappen.
Hallo,
Ik heb een rieju rr (am6)
Nou krijg ik m moeilijk gestart sinds er een prop in de uitlaat zit! Ook loopt ie niet meer mooi stationair! Wat is de oorzaak hiervan? (prop gaat er weer uit na een testritje op de rollerbank)
Hij staat nu dus veelste rijk! Maar kan dat de oorzaak zijn van niet stationair lopen?