Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.
Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.
@ mafs niet ergens vastgeroest oid.? boutje vergeten? anders kan je proberen ff met een kunstof hamer weg te tikken
@ Bjorn ja
.
Zou ook niet best zijn als je elke keer dat je je wiel of remblokjes eruit haalt je je hele systeem moest ontluchtenty 9||6
Denk vastgeroest inderdaad.. krijg hem met geen mogelijkheid los.
Op de tekening van Easyparts staat alleen een pinnetje die eruit moet en dan zou de pin er zo uit moeten gaan.
WD40 al geprobeerd, met een ijzeren hamer lopen meppen, maar komt er niet af.
Dit weekend dan toch met de slijptol ben ik bang..
Hoe kan ik het beste m'n bokstandaard van mijn Aprilia SR verwijderen?
Heb het pinnetje eruit, maar er is geen beweging in te krijgen..
Iemand een ideetje?
Minarelli Blok ?
Zoja, die zitten vaak heeeel erg vast. Makkelijkste is dan om het uit te boren, maar let wel op dat je het goed recht boort.
Ja, helaas beschik ik niet over een dergelijke boormachine met welke ik er een beetje fatsoenlijk bij kan. Wacht nog even op de reactie van Michael
ik heb sproeier 64 met zip 2000 en bidalot ct1zip 2000
50dr
sito plus
voor de rest alle begrenzers eruit.
Zit nu sproeier 84 in.
beetje groot of niet?
nee hier is hij er ook uit geboord, wat evt. misschien nog wel kan is met een bijtel proberen.
Mvg,
ik heb sproeier 64 met zip 2000 en bidalot ct1
dus jij rond de 70 ofzo met je dr?
Verschilt per dealer.