Kleine vraagjes topic #7

Status
Not open for further replies.
Stel hier al je vragen die eigenlijk te kort of klein zijn om een eigen topic voor te openen.

Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.

Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.

Advertisement - register to remove this

@ mafs niet ergens vastgeroest oid.? boutje vergeten? anders kan je proberen ff met een kunstof hamer weg te tikken

Denk vastgeroest inderdaad.. krijg hem met geen mogelijkheid los.
Op de tekening van Easyparts staat alleen een pinnetje die eruit moet en dan zou de pin er zo uit moeten gaan.

WD40 al geprobeerd, met een ijzeren hamer lopen meppen, maar komt er niet af.
Dit weekend dan toch met de slijptol ben ik bang..

Denk vastgeroest inderdaad.. krijg hem met geen mogelijkheid los.
Op de tekening van Easyparts staat alleen een pinnetje die eruit moet en dan zou de pin er zo uit moeten gaan.

WD40 al geprobeerd, met een ijzeren hamer lopen meppen, maar komt er niet af.
Dit weekend dan toch met de slijptol ben ik bang..

hmm zal ff aan me broer vragen, die had laatst ook zijn bok onder zn viva weg gehaald, was ook leuk verroest =] heb trouwens nog eentje in de schuur liggen dus kan daar ook wel ff naar kijken.
zal ik morgen ochtend even voor je doen.

Mvg,

Hoe kan ik het beste m'n bokstandaard van mijn Aprilia SR verwijderen?
Heb het pinnetje eruit, maar er is geen beweging in te krijgen..

Iemand een ideetje? :)

Minarelli Blok ?

Zoja, die zitten vaak heeeel erg vast. Makkelijkste is dan om het uit te boren, maar let wel op dat je het goed recht boort.

Minarelli Blok ?

Zoja, die zitten vaak heeeel erg vast. Makkelijkste is dan om het uit te boren, maar let wel op dat je het goed recht boort.

Ja, helaas beschik ik niet over een dergelijke boormachine met welke ik er een beetje fatsoenlijk bij kan. Wacht nog even op de reactie van Michael :)

bok er van onderslijpen.

Evt de overgebleven pen eruit boren.

Over de zip van mij ging het erover of die maat normaal was. dit omdat ik het vrij groot vind omdat std er iets van 56 in zit.

carb is 17.5mm std dell carb.

ik heb sproeier 64 met zip 2000 en bidalot ct1
dus jij rond de 70 ofzo met je dr?

Is die nog begrenst?

Hij loopt wel aardig met 84. alleen bij koud krijgt die teveel. als die warm is wilt die eigenlijk alleen maar volgas. er tussen in begint die te stotteren.

Eigenlijk weinig zin en tijd om eens keer goed af te stellen.

Hok rijd ook 90 ofzo wint mee op de teller.

nouja :D
tis niet ff hoptjop en klaar is kees als je dat nog nooit gedaan hebt.

wat heb je nodig:
- goed gereedschap
- genoeg ruimte
- beetje kennis van zaken of een informatiebron
- nieuwe pakkingen
- nieuwe cilinderkit dan
- genoeg tijd

Status
Not open for further replies.
Back