Kleine vraagjes topic #5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Wil je nou zeggen dat ik voor niets die foto heb opgezocht en geupload!??

:p doet je scooter het nu ook weer of dat nog niet?

hehe ja sorry kaan er ook niks aan doen maar tog bedankt

nee de scooter loopt nog steeds niet, weet je het verschil ook tussen een bobine+cdi waar AT op staat en op een andere HT ? want mn oude staat AT en die is dus dood

nieuwe is HT , bougie vonkt zwak alleen bij flink kicken :X
en hou ik mijn hand voor de carb. luchtinlaat spettert de benzine op mn hand

ook komt er lucht uit, bij vol gas weer niet, haal ik bougie er uit is die nat van de benzine en met deo in de luchtinlaat krijg ik hem ook niet aan

:D

ik heb een bidalot S2 op mijn firefox en dr 70 en 17,5 sproeier nu is alleen de uitlaat kapot ik kan een polini for race kopen voor 25 euro of kan ik beter een shot halen ?
mvg

je bent de lul als ze kunnen aan tonen dat je wel gereden hebt ik heb nog maar 1 boete gehad dus ik weet het niet, maar wss gewoon in een blauwe envelop

ff een vraagje, ik verwacht een (hoge) boete die ik opgestuurd krijg. dit omdat ik ben weg gereden na een achtervolging.. ik weet niet zeker of zij mijn kenteken hebben maar ze stopten iig wel met de achtervolging na een tijdje omdat ik een woonwijk in ging.
1e vraag, in wat voor envelop komt deze boete? ik wil hem toch eerst wel even graag zelf zien voordat ik mijn ouders er mee lastig val
2e vraag, wat als ik blijf ontkennen dat ik op die avond gereden heb, en dat ik heel die avond thuis heb gezeten? wat doen ze dan

In een witte enveloppe of lichtblauwe waarop staat: Centraal Justitieel Incassobureau.

Gewoon aanvechten, keihard ontkennen en gewoon zeggen dat je thuis hebt gezeten, of ergens anders.
In ieder geval zorgen dat er geen getuigen kunnen zijn en je die avond alleen was op de fiets ofzo.
Anders gaan ze vragen kan iemand dit bevestigen, en dan moet iemand anders voor je gaan liegen.

iedereen praat altijd over scooterbase,
dat sommige projecten daar beter kunnen staan.
nu google ik effe, en kan geen site vinden van scooterbase ?

wat is scooterbase en hoe kan ik daar projecten bekijken ?>

iedereen praat altijd over scooterbase,
dat sommige projecten daar beter kunnen staan.
nu google ik effe, en kan geen site vinden van scooterbase ?

wat is scooterbase en hoe kan ik daar projecten bekijken ?>

Scooterbase is offline, technische problemen.. is niet duidelijk of en wanneer dat weer online komt

Ik heb mijn carter terug van de straler:
948101332_5_6M5d.jpeg

Ik wil hem graag (liefst zelf) hoogglans zwart spuiten. Moet ik dan nog schuren?
En wat voor spuitbussen moet ik halen?

Ik ga denk ik een nieuwe vario halen voor mijn Aerox.

Ik heb nu nog een originele mina hor vario.

Is een Malossi vario de beste oplossing?(niet de MHR versie)

Wil gewoon iets hogere top en een wat netter toerenverloop.

Status
Not open for further replies.
Back