Je knipperlichten werken nu toch ook? Dan heb je nu ook al een knipperlichtrelais
Mijn vraag: Is een blok van een Speedfight 2 makkelijk over te zetten op een Vivacity? Mijn Speedfight 2 is total loss gereden en het leek mij wel leuk om het blok over te zetten op een Vivacity.
Hallo,
Mijn vacuumpompje is naar poeier, die laat soms megaveel door en soms helemaal niks.. ook al die tank vol zit.
Dus deze wil ik graag gaan vervangen voor een benzinekraantje.
Weet iemand waar ik op moet letten, en welk benzinekraantje moet ik nemen ? aangezien er ontelbaar veel verschillende zijn..
greetz.8P
Als je plannen hebt op die laatste onderdelen te kopen, kun je die c4 lagers laten zitten. C3 lagers is prima, scheelt je weer een paar euro's. Verder over die trekveren weet ik niet, moet je effe vragen bij de scooterboer daar die zal dat wel weten. En anders gewoon koppeling meenemen zodat je zeker weet dat je de goede mee krijgt.
Welk spul erin moet valt overigens niet te zeggen dat is echt testen. Drukveer zal tussen de malossi geel en rood zitten. Trekveren weet ik niet, ben niet bekend met de kleuren van Malossi.
Dat schema heeft hij (Melv) zelf volgens mij een keer gemaakt :+