Kleine vraagjes topic #5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Mja, waarom niet een iets duurder veertje kopen waar ook bij staat dat hij voor aerox is ? De veren die jij laat zien zijn volgens mij niet van de beste kwaliteit.

Ligt aan de dikte van de draad en het opgenomen vermogen....

Beter koop je een paar meter fatsoenlijke draad van 1,5mm2+ (Niet alleen voor de versterker maar ook voor de luidsprekers), voor het geld hoef je het niet te laten.

Zou voor de versterker minimaal 2,5mm2 nemen.

ik ga straks misschien naar een hyosung rush kijken met compressieverlies. nou heb ik de searchs een keer doorgenomen en dit een vaak voorkoment probleem zie ik in veel topics. (cilinder verslijt snel) zo 1tje bestellen is nu ook niet superduur. maar waar moet ik nog op letten? zijn er hier mensen die al aan zoon ding gesleuteld hebben?
kan daar moeilijk de carterkap er af schroeven voor de staat van de krukasmoer enz te kijken ;) (wil zeker zijn dat de krukas nog goed is)
wat voor blok zit er btw onder? ik gok op een verticaal? aan de foto te zien

pixel_trans.gif

oh zie net een setje carters het is een hori dus ;)

Klein kort vraagje, en graag een kort antwoord erop :D

Passen deze 2 schokbrekers op een Aerox?

http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=405

(staat bij: universeel, dus past dat of niet?)

http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=1857

(hier staat helemaal niks bij, maar toch lijkt hij wel te passen @ Aerox)

En nog een kleinigheid: Welke lengte zal ik nemen?

Ik wil iig niet een overdreven lange veer. Gaat 290/300 mm nog goed i.c.m. een bokstandaard?

Weet iemand of dit past?

wat voor type is deze scooter

heb een vraag over een oude honda scooter.
wil graag weten wat voor een type het is.
heb alleen een frame nummer namelijk
F2214710854

Het RDW heeft die matchende gegevens maar die geven ze niet vrij, dus: nee.

Waarom wil je dit weten dan, je kan gewoon een foto hier plaatsen dan weet hier vast in notime iemand wat voor scooter het is.

hij ziet er niet meer uit,kappen ontbreken, verlichting ontbreekt,
het is een cross scooter geworden maar ik wil er onderdelen van verkopen, wielen en blok enz en dan is het wel makkelijk welk type honda het is om er bij te vermelden. Maar ik zal er morgen even foto's van maken misschien dat iemand hem herkent.

Status
Not open for further replies.
Back