Kleine vraagjes topic #5 (non-scooter)

Vraagje over het opzeggen van de sportschool...

Op het contract van m'n vriendin staat dat er stilzwijgend met een jaar verlengt word, volgens mij mag dit niet meer...

Zoals hier staat:

UPDATE 5 oktober 2010: Door de Eerste Kamer is het wetsvoorstel Van Dam goedgekeurd. Hiermee is een einde gekomen aan het stilzwijgend verlengen van abonnementen en lidmaatschappen van bv de sportschool. Hierdoor zit u niet automatisch meer vast aan een contract voor een jaar als u even vergeten bent om op tijd op te zeggen. Ook is opzeggen net zo gemakkelijk geworden als het afsluiten.

Nou staat mij ook ergens bij dat het mogelijk moet zijn om een abonnement van bijvoorbeeld een sportschool maandelijks op te zeggen, klopt dit ? sportscholen zullen er niet erg happig op zijn dus vertrouw er niet op dat ik daar en eerlijk antwoord ga krijgen.


alleen abonnementen die na 1 december 2011 afgesloten zijn begrijp ik nu dus ?

Vanaf 1 december 2011 is een abonnement per maand op te zeggen, als het een nieuw abonnement is
In de Wet van Dam staat dat de consument beter beschermd is bij het aangaan van abonnementen. Ze kunnen nu zonder kosten veel sneller weg bij een aanbieder van een product of dienst. Het stilzwijgende verlengen van abonnementen is vanaf december 2011 niet meer aan de orde.

Abonnementen voor sportschool en fitnesscentra
Sportscholen en fitnesscentra mogen een contract dat afloopt niet zomaar meer stilzwijgend voor een jaar verlengen. Ze kunnen zo’n contract omzetten in een contract voor onbepaalde tijd, dat iedere maand kan worden opgezegd. Of ze kunnen een nieuw contract aanbieden voor een jaar of voor langer.
 
Als je contract dus ná 1 december 2011 stilzwijgend is verlengt, kan je dit maandelijks opzeggen. Gewoon langsgaan en hiermee confronteren. Evt het wetsvoorstel uitprinten meenemen:)
 
Ik blijf maar SPAM versturen vanaf mijn Hotmail terwijl ik hem al 3 weken geleden heb verwijderd (het account).

Ik wil daarom contact opnemen met Hotmail, heeft iemand enig idee hoe?
 
Heren,

Een vraagje voor de word 2010 experts:

Ik ben bezig om een rapport op te stellen in word met de volgende uitgangspunten:
- Eerste 5 pagina’s moeten zonder voettekst;
- Alle pagina’s daarna moeten wel een voettekst hebben alleen dan even en oneven pagina’s verschillend (dus links op de ene pagina en rechts op de volgende pagina).

Ik krijg het wel voor elkaar om de eerste 5 pagina’s zonder voettekst op te zetten met 'sectie einde' en de daarop volgende pagina’s met voettekst.
Alleen wanneer ik de voettekst op even en oneven zet, krijgen de eerste 5 pagina’s ook deze voettekst…
 
Last edited:
Dat heb ik gedaan. Met voettekst allemaal rechts lukt dat ook, maar als ik even en oneven laat verspringen dat krijg ik het niet voor elkaar.
 
Elke pagina een aparte sectie maken. En dan bij elke pagina "Aan vorige koppelen" uitvinken (als je de voettekst bewerkt zie je die optie bovenin in het lint/ribbon). En dan handmatig links en rechts die tekst invoeren
 
Kunnen ze niks aan doen, ze gebruiken je account niet, alleen je adres. Raar maar waar :p

Thanks... Maar echt verschrikkelijk irritant.

Ik verstuur gewoon nog steeds spam, om de 2/3 dagen. Alles gedaan, wachtwoord tig keer veranderd, geheime vraag, account verwijderd... Wat kan ik hier nog meer aan doen?

Het gebeurd nu zo vaak dat heel veel mensen het echt vervelend beginnen te vinden, net als ik zelf trouwens...
 
Ik heb het volgende probleem op mijn werk met de nieuwe computer, hier staat windows 7 op.

Heb 1x mijn mail bekeken via de hotmail site, en sindsdien blijft ie dus constant inloggen binnen 1 seconde als ik naar de hotmail site ga.

Het is een openbare computer, dus iedereen die nu naar hotmail gaat heeft geen tijd om in te loggen want hij probeerd direct mijn inlog gegevens.

Heb dus nu het wachtwoord al veranderd, maar ik kan dus nerges op internet vinden hoe ik dat kan wijzigen.

Weet iemand hoe ik die instelling kan verwijderen?
 
Afmelden helpt niet, hij logt daarna gewoon direct binnnen 1 seconde automatisch in.

Volgens mij heeft iemand geklikt op gegevens altijd onthouden.

Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
 
Back
Top