Kleine vraagjes topic #5 (non-scooter)

Oke, dus mag blij zijn als ze het gratis af komen halen?

Jammer, had het al wel verwacht maarja als mensen denken dat ergens geld is kunnen ze zichzelf makkelijk voor de gek houden opeens :p
 
Wat is de opdracht?

USB protocol opstellen voor een ATXmega16A4U controller, heb alwel een een heel stuk maar krijg de laatste paar k** foutjes er niet uit.

Zoals dat hij sommige verwijzingen niet begrijpt die er toch duidelijk instaan.
 
lolz, geregistreerd en wil een tread aanmaken krijg ik een melding te zien dat ik hier geen rechten voor heb -.- Jammer dat ik niet ff sodu New Tread kan doen :p
 
Is al gelukt, ze gebruiken daar een heel ander systeem. Moest nog wachten op een paar extra mailtjes.
Lekker handig dat ieder forum weer z'n eigen hoepeltjes heeft waar je door moet springen x|
 
Ik heb een SD kaartje van mijn camera wat ik niet meer kan formatteren via mijn laptop, maar via mijn camera zelf ook niet.

Mijn camera geeft aan dat het kaartje op vergrendeld (lock) staat, maar op het kaartje zelf zit helemaal niet zo'n schuifje.. Hoe kan dit ineens gebeuren ? Heb ook niets op de camera zelf veranderd aan instellingen of iets..

Gaat om een Emtec SDHC class 6 32gb kaartje.

Op onderstaande foto zie je ook dat zo'n schuifje er niet op zit:

[ir]http://img.informatique.nl/750/14208501.jpg[/ir]
 
Waarom doen de avatars het niet meer?

Kleine glitch in the matrix. Momenteel nog niet gelukt door me ziekte om het te fixen, maar hoop het gauw geregeld te hebben. In het ergste geval zijn er een paar kwijt, maar verwacht het niet.
 
Back
Top