This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
sorry, beetje vaag inderdaad. het luchtfilter zit aan het blok vast inderdaad, maar omdat ik hem zo hoog heb, gaat ie ook steeds tegen mijn frame aan als ik gas geef.
 
Het frame? hoe ongelooflijk korte achterveer heb jij dan wel niet? of lees ik het verkeerd:?
Nee het klopt opzich wel wat hij zegt, lijkt me alleen wel stug dat hij tegen het frame komt. Doordat de achterveer langer is, scharniert het blok dus, waardoor de hoek dus scherper word en het luchtfilter naar boven draait.

Ik denk overigens niet dat het je filter is, maar je olie tank. Deze past er namelijk maar net tussen, zou hem wat verlagen dus, anders geef ik je cilinder niet zo heel lang meer (olie tank die scheurt). Ook voor de weg ligging is dit wel prettig, een verhoogde scooter heeft veel te veel gewicht op het voorwiel.
 
Weet iemand misschien of een fournales 330MM achterveer op een yamaha jog rr past?

gr Joolz


Ik ken alleen de versie van 325, die zou wel moeten passen. Zeker als die gewoon voor mina is. Als er peugeot bij staat zou die ook moeten passen.


Nog even een klein vraagje tussendoor, heb een verv. veer gevonden voor mn jetforce.... Maar goed is het wat???

Tis een Forza(/Betor) gasvering zonder pot...Nu is mijn vraag of mensen bekend zijn met het merk of met de veren...
 
Heb twee gasveren van Forza gehad 1bijvulbare en 1nietbijvulbare, beide hebben het lang volgehouden ondanks de vele drempels en zandpaden waar ik overheen jaste.

ohja zaten beide onder een firefox
 
Als het goed is heb je deze ook gewoon in gekleurde uitvoeringen. Dus ook in het zwart....

net het probleem
voor een stunt/ slider vind ik hem alleen in metaalkleur -.-
en als ik zelf moet spuiten mag het met gewone spuitbus?
of toch liever iets speciaal?

en nieuw vraagje:
heb een basis setup maar nu moet de uitlaat eraf
een stage 6 sport of replica?
maar 20 euro verschil...
 
Welke cilinder zit nou meer potentie in ?

De 50cc MHR Team met Ovale uitlaatpoort (tenminste als de afbeelding klopt op euroscooters)
Of de 50cc Hebo Manston Racing met Vlinderpoort ?
 
Last edited:
Ik krijg die pakking die in de rand van m'n cilinderkop erin moet maar niet goed erin. Dat ding springt er steeds weer uit. Hoe kan je die ff makkelijk erin zetten?

(piaggio)
 
Last edited:
Voor je cilinder niet nee, maar waarschijnlijk bijt het wel een beetje in je pakking, en je pakking word er ook hard van waardoor hij eerder koelvloeistof doorlaat. In het vervolg dus gewoon met wat olie of vet doen.
 
Vrijdag avond stond mijn brommer in het stad
Toen ik later er weer mee wou vertrekken was mijn slot totaal omzeep, kon hem amper in contact krijgen en stuurslot had ik nietmeer
Was er gisteren mee naar de garage en ze hadden mijn slot dus overgetrokken om hem proberen te pikken... fijn dat ze hem mooi vinden...
nu zei de garagist dat het t stuk vervangen moest worden + het slot
toen ik de prijs vroeg kwam hij met 400 euro af!?!
Nu ben ik op de onlinestores gaan kijken, en zag ik complete vorken voor minder dan 400euro?!
Is die gast mijn centen aan het rippen ofwat?
 
Status
Not open for further replies.