Hallo ik zit met een vraag; wanneer ik met men scooter rijd "vooral tijdens het optrekken" hoor ik sinds kort een vreemt ratelend geluid ik zal maar zeggen het is net alsof er een stuk metaal ergens tegeaan schuurt of tikt en sinds ik dat geluid heb opgemerkt krijg ik mijn scooter ook niet meer afgesteld. Wanneer ik de buis van mijn luchtfilter volledig dicht knijp dan draait hij goed maar anders dan draait hij op hoge toeren, en ik heb al geprobeerd mijn stationair schroef in en uit te draaien maar daar reageert hij niet op. Ik heb ook al liggen luisteren en zien bij men vertanding maar ik denk eerder dat het een lager of een keerring is omdat hij wrs ergens valse lucht trekt, omdat ik hem niet krijg afgesteld. Ik heb ook al vollop de zoekfunctie gebruikt omdat ik me toch zorgen maak om dat geluid en ik de brommer bijna dagelijks nodig heb, zou ik willen voorkomen dat hij helemaal kapot gaat. Miss heeft er iemand van jullie ooit al hetzelfde meegemaakt ? ik zou dit zo snel mogelijk willen gemaakt krijgen.