je hebt afgeragte scooters van 5000km , of nog steeds heerlijk rijdende van 25000km, het gaat er om hoe die is onderhouden, optijd service beurten bijv. enz..hoeveel km kan een motorblok van viva city mee? ik wil namelijk een viva city gaan kopen maar wil niet een splinternieuwe want daar heb ik het geld niet voor dus moet ik eentje kopen die al wat heeft gelopen.. ik zou er minimaal 2 jaar mee willen rijden dus hoeveel zou die ongeveer moeten zijn??
Carburateur afstellen en daarna variomatic gebeuren afstellen. Thats the problem dat je dat niet gedaan hebt wss
schroef eruit? dat betekent ook meer benz.ik heb mijn kabel achter de veer door
ik heb de schroef er zelf uit gehad maar niets werkt
bedankt lodyx
graag meer reacties
Alle twee bedankt voor de reacties, ik ga vanmiddag maar een lichtere drukveer erin doen dan, misschien dat die dan wel is op toeren komt
de carburatie hangt wel degelijk samen met de afstelling van het variogebeuren..
ga je meer of minder toeren draaien heeft dat ook effect op de carburatie!!
dus zet je er een redelijke sproeier in kan het zijn dat ie met meer toeren net te arm staat , met als gevolg dat de boel kapot loopt zelfs!!
Is 't waar dat een Keeway F-Act stdt een goede scooter is,
maar als je hem opvoert dingen veel sneller slijten enz enz??:!
Dat is waar maar geld voor elke scooter, Bij ontgrenzen komen er meer toeren in het spel waardoor alles warmer word en alles sneller slijt.