Heb geen idee wat je bedoeld, kun je misschien een foto maken ?
@ben.
waarom past dit niet? montageplekken van de kappen op het frame zijn nagenoeg hetzelfde? Het gaat mij er meer om dat ik bv de voorkappen van een nieuw type SR monteer, en oud type achterkant ( naar mijn mening mooier )
Kan nu geen foto maken dus pluk ik iets van het internet dat vegelijkbaar is:
dat buisje dat je ziet dat richt bij mij naar voren zodat het lucht opvangt als het rijdt. Als je het niet goed kunt zien zal ik morgen een plaatje ervan uploaden=)
Kan nu geen foto maken dus pluk ik iets van het internet dat vegelijkbaar is:
dat buisje dat je ziet dat richt bij mij naar voren zodat het lucht opvangt als het rijdt. Als je het niet goed kunt zien zal ik morgen een plaatje ervan uploaden=)
Hmm dan heb je een andere luchtfilterbox dan ik. Ik heb dan wel een speedfight 1, maar ik dacht altijd dat die hetzelfde waren. Schijnbaar niet dus
Je kan er van alles in gooien. Bij een standaard cilinder zou ik wel gewoon half-syntetische olie erin doen. Jij bedoeld vol-systetisch neem ik aan ? Ik heb er tot nu toe altijd vol-synthetische in gedaan, maar waarom half-synthetische ze hebben mij altijd gezegt dat vol synthetische de beste is?
Past de carterdeksel van een speedfight/trekker ook op een vivacity?
het gaat om deze: http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0118289045/0-4-680/
Vroeg het toch even voor de zekerheid, omdat er namelijk niet vivacity staat twijfelde ik of ik het er niet gewoon op kon zetten op me vivacity.
Bedanktga hem meteen bestellen samen met luchtfilterkap en kickstart wordt een chrome boel nu