Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Heb geen idee wat je bedoeld, kun je misschien een foto maken ?

Kan nu geen foto maken dus pluk ik iets van het internet dat vegelijkbaar is:

luchtfilter.jpg

dat buisje dat je ziet dat richt bij mij naar voren zodat het lucht opvangt als het rijdt. Als je het niet goed kunt zien zal ik morgen een plaatje ervan uploaden=)

@ben.
waarom past dit niet? montageplekken van de kappen op het frame zijn nagenoeg hetzelfde? Het gaat mij er meer om dat ik bv de voorkappen van een nieuw type SR monteer, en oud type achterkant ( naar mijn mening mooier )

Tja , waarom weet ik niet , moet je bij Aprilia wezen...

En , het zijn framesgewijs zijn ze bijna hetzelfde , maar het lijkt mij dat ze niet passen. Het is het proberen waard. :)

luchtfilter.jpg

dat buisje dat je ziet dat richt bij mij naar voren zodat het lucht opvangt als het rijdt. Als je het niet goed kunt zien zal ik morgen een plaatje ervan uploaden=)

Maakt niets uit. Hoort erop. Welke richting weet ik niet.

luchtfilter.jpg

Hmm dan heb je een andere luchtfilterbox dan ik. Ik heb dan wel een speedfight 1, maar ik dacht altijd dat die hetzelfde waren. Schijnbaar niet dus :)

Hmm dan heb je een andere luchtfilterbox dan ik. Ik heb dan wel een speedfight 1, maar ik dacht altijd dat die hetzelfde waren. Schijnbaar niet dus :)

Heb er eentje van het net afgehaalt, zo ziet die er niet precies uit ;).
Ik weet dat dat erop hoort te zitten maar ik twijfel of er niet iets op dat buisje
moet zitten want het vangt en heel veel lucht en vuil.

Dat is een minarelli/aerox luchtfilter...
Buisje hoort richting de cilinder te staan, echter zit het filter bij een speedfight op een hele andere plek, zou hem in ieder geval niet op het wiel richten.

Hallo,

Ik heb een vivacity gekocht bij de scooterwinkel, en hij heeft er een Stage 6 pro replica onder gezet voor me. Voor de rest zei die de prop eruit gehaald te hebben en vario begrenzer weggehaald. Nu zit ik ermee dat andere vivacity's met stnd uitlaat 80/85 op teller gaan. En mijne gaat alleen met windje mee 80 op teller.

Weet iemand wat er fout gedaan is? Of kan het gewoon kloppen omdat een dealer hem heeft afgesteld? Misschien wat zwaardere rolletjes, als ik dan niet langzamer optrek?

Ik hoop dat iemand iets weet voor me,

gr Johan

Je kan er van alles in gooien. Bij een standaard cilinder zou ik wel gewoon half-syntetische olie erin doen. Jij bedoeld vol-systetisch neem ik aan ? Ik heb er tot nu toe altijd vol-synthetische in gedaan, maar waarom half-synthetische ze hebben mij altijd gezegt dat vol synthetische de beste is?

hallo,

ik heb net een nieuwe krukas in mijn blok gezet. Is het normaal dat het zo stroef draait? ik kan de krukas met 2 handen ronddraaien.. -_-'' ik ben er inmiddels achter dat ik hem moet centreren moet er tussen de lagers en de wangen van de krukas precies dezelfde ruimte hebben of gwn meppen tot de krukas soepeler gaat?

alvast bedankt!

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back