This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
als bij een aerox een van je tapeinden uitgeboord moet worden moet dan het blok onder je scoot uit of hoeft dat niet per se? het is van de voorkant gezien het tapeind rechtsonder voor het geval dat uitmaakt.

Met originele cilinder zou het ook niet uitmaken zegt men. Dus als ik hem er in zet en afstel zou ik dan het koppel kwijt zijn ed? mn top boeit me wat dat betreft niet...
Lekker laat je dat gewoon zitten... ga je NIETS van merken.
Heeft pas nut bij extreme setups die tot de laatste pktjes getuned worden.

Om dan meteen antwoord te geven en niet meteen vrder te lullen over de fouten, want das pas echt fout.
Nee kun je ook gewoon met 50cc kop plaatsen (stnd kop).

En een buxy is geen zenith, of speedake natuurlijk

Hej heb een vraag: Ne maat van mij zij dat een gewone 50cc standaart niet perce op synthetische olie hoeft te rijden, dat je er evengoed gewone motorolie(wel propere olie) kan inwerpen is dit waar? of gaat je blok er van kapot of zo?

zal een shot een beetje fatsoenlijk presteren op een hoogtoerige 50cc cilinder als hij is afgesteld, want overal staat dat hij voor 70cc is maar ik wil eigenlijk wel een shot kopen?

Hej heb een vraag: Ne maat van mij zij dat een gewone 50cc standaart niet perce op synthetische olie hoeft te rijden, dat je er evengoed gewone motorolie(wel propere olie) kan inwerpen is dit waar? of gaat je blok er van kapot of zo?

Je kan er van alles in gooien. Bij een standaard cilinder zou ik wel gewoon half-syntetische olie erin doen. Jij bedoeld vol-systetisch neem ik aan ?

Passen de kappen van een nieuw model SR ook op een SR viper/urban kid? aangezien sommige kappen echt vern**kt heb

Nee.

zal een shot een beetje fatsoenlijk presteren op een hoogtoerige 50cc cilinder als hij is afgesteld, want overal staat dat hij voor 70cc is maar ik wil eigenlijk wel een shot kopen?

Ja.

ten eerste , je hebt al een topic lopen..

ten 2e , wat noem je hoogtoerig? en wanneer is het dat

ten derde , gebruik de search gewoon eens

ten eerste, dat was omdat ik de laatste keer dat ik iets vroeg in dit topic geen antwoord kreeg, en ik wilde dus zekerheid.

ten tweede, stage6 50cc en dat vergelijk ik met een standaard cilinder en dan vind ik het vrij hoogtoerig ik vergelijk het dus NIET met een mhr ofzo want ik weet ook wel dat die nog veel hoogtoeriger zijn.

ten derde, dit topic is toch voor dit soort kleine vraagjes? dan kan ik het dus hier ook vragen ipv de search waarbij je bij ongeveer 1 op de 20 topics er iets aan hebt.

@ben.
waarom past dit niet? montageplekken van de kappen op het frame zijn nagenoeg hetzelfde? Het gaat mij er meer om dat ik bv de voorkappen van een nieuw type SR monteer, en oud type achterkant ( naar mijn mening mooier )

Ik heb vandaag een speedfight 2 gekocht, toen we thuis waren was me broer opgevallen dat het er op het luchtfilterhuis een buisje zat dat uitstak, er zat geen dopje op of iets anders het was gewoon een open buisje. Hij dacht dat hier iets op hoorde zoals een dopje zodat er niet te veel lucht binnenstroomt, bestaat zo'n dopje of hoort dit zo?
Misschien heeft het er mee te maken maar er zit een Gianelli Reverse op.

Heb geen idee wat je bedoeld, kun je misschien een foto maken ?

Status
Not open for further replies.