Lekker laat je dat gewoon zitten... ga je NIETS van merken.Met originele cilinder zou het ook niet uitmaken zegt men. Dus als ik hem er in zet en afstel zou ik dan het koppel kwijt zijn ed? mn top boeit me wat dat betreft niet...
:Lvoor sandor:henko:sandor..... mischien beter kijken?
Racing cylinder DR 68cc, Evo
PEUGEOT AC
without cylinder head
zggem een vriend van me heeft een peugeot buxy (zenith) en hij hem graag opvoeren, dus was de vraag, moet hij voor de volgende cilinder ook een speciale kop hebben of kan het ook met standaard kop? hier de link: http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/DR00058/Racing+cylinder+DR+68cc+Evo.aspx
m.v.d.
Hej heb een vraag: Ne maat van mij zij dat een gewone 50cc standaart niet perce op synthetische olie hoeft te rijden, dat je er evengoed gewone motorolie(wel propere olie) kan inwerpen is dit waar? of gaat je blok er van kapot of zo?
Passen de kappen van een nieuw model SR ook op een SR viper/urban kid? aangezien sommige kappen echt vern**kt heb
zal een shot een beetje fatsoenlijk presteren op een hoogtoerige 50cc cilinder als hij is afgesteld, want overal staat dat hij voor 70cc is maar ik wil eigenlijk wel een shot kopen?
heeft een suzuki tsx een olietankje of rijden die op mengsmering?
zal een shot een beetje fatsoenlijk presteren op een hoogtoerige 50cc cilinder als hij is afgesteld, want overal staat dat hij voor 70cc is maar ik wil eigenlijk wel een shot kopen?
Ik heb vandaag een speedfight 2 gekocht, toen we thuis waren was me broer opgevallen dat het er op het luchtfilterhuis een buisje zat dat uitstak, er zat geen dopje op of iets anders het was gewoon een open buisje. Hij dacht dat hier iets op hoorde zoals een dopje zodat er niet te veel lucht binnenstroomt, bestaat zo'n dopje of hoort dit zo?
Misschien heeft het er mee te maken maar er zit een Gianelli Reverse op.