This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Klein vraagje:

Ik heb net m'n Gianelli Reverse uitlaat eruit gehaald en ik lees overal dat er bij de bocht een buisje zit die ik eruit moet halen (ik wil 'm harder laten gaan). De vraag is: Waar vind ik dat buisje? Welke bocht wordt er bedoelt? En hoe kom ik erbij? Ook wil ik graag weten of je het met een boor kan doen en of het niet beter is om het door een scooterdealer te laten doen.

Heel erg bedankt!

Last edited:
Welke 17.5mm carburateurs passen er op een morini blok? Ik ben al iemand tegen gekomen die zegt dat hij een mina carb erop heeft gekregen, maar ik vraag me af of dit waar is... Voor morini zelf is weinig (tweedehands) te vinden, vandaar.

kan iemand mij even de afstand tussen de ophang punten van een aerox voor remklauw geven , die meet je door het te meten tussen 2 dezelfde punten van de ophangpunten bv. zo links mogelijk bij het ene dus bij de andere ook zo links mogelijk
mvg tim0thy

Misschien een raar vraagje maar, iedereen die adviseert bij een 70cc je luchtfilter prop eruit te halen, maar goed. Als ik de prop er in zet bij een DR70 (peugeot) maakt dat dan nog verschil in prestatie?

Ja, want dat is een begrenzer voor zover ik weet. Het is nogal raar als je wel een 70cc cilinder monteert, maar dan wel een begrenzer laat zitten. Het is goedkoper om je cilinder standaard te houden en de prop er uit te halen.

Ja, want dat is een begrenzer voor zover ik weet. Het is nogal raar als je wel een 70cc cilinder monteert, maar dan wel een begrenzer laat zitten. Het is goedkoper om je cilinder standaard te houden en de prop er uit te halen.

Met originele cilinder zou het ook niet uitmaken zegt men. Dus als ik hem er in zet en afstel zou ik dan het koppel kwijt zijn ed? mn top boeit me wat dat betreft niet...

Status
Not open for further replies.