This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
ik ben 15 (byna 16) en ik ben aan het twyfelen tussen scooter (beta ark)en schakelbrommer (rieju rs2) en ben ong 1.70m(weet t niet exact)
myn vraag nu is: is de schakelbrommer niet te groot voor my (en comfortabel genoeg)?
*D
thx by voorbaat

Hallo, ik moet wegens schade de krukas van mijn Malaguti Firefox (LC DD) vervangen. kan iemand mij adviseren voor een goede vervanginskrukas. Ik heb gewoon nog een std cilinder, vario en koppeling. er zit ook een sito plus op.

alvast bedankt.

Hallo, ik moet wegens schade de krukas van mijn Malaguti Firefox (LC DD) vervangen. kan iemand mij adviseren voor een goede vervanginskrukas. Ik heb gewoon nog een std cilinder, vario en koppeling. er zit ook een sito plus op.

alvast bedankt.

Power 1 is een goed asje, rond de 90 euro volgens mij. En als je toch je blok moet splitsen zou ik er gelijk nieuwe lagers in knallen

ik heb vraagje over een mhr replica wat de squich is van deze cilinder ik heb nu namelijke op 0.65 0.70 zo iets staan met tin gemeten en digi schijf maat zekkere voor het onzekere wou weten welke groote nodig is voor deze cilinder zijn verbrandings kamer

Waar je de schroefjes indraait om je uitlaat aan de cilinder te bevestigen is bij één van de schroefjes een stuk afgebroken van het deel waar je het schroefje in draait. Is dit heel erg? Of kun je gewoon nieuwe flens erop zetten of moet je gelijk een hele nieuwe cilinder?

Alvast bedankt.

Status
Not open for further replies.