This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Van welk ''ding'' is dit de overloopslang ? Peugeot Speedfiets 1. Edit: Carburateur vlotterbak dus.. Niet het probleem

[ir]http://i27.tinypic.com/j8z0qg.jpg[/ir]

P.S: Dat zand komt niet uit dat tankje ofzo waarvan de overloop is, dit is gewoon zand wat omhoog waait als je over een zandweg rijd (wat ik regelmatig doe).

Edit:

Toen ik de foto net ook nog even bekijk zag ik dat het uit het luchtfilterhuis kwam..

Dus ik open gemaakt, en ontdekte dat de onderste helft van het element vol met benzine/olie zat (je zag echt een duidelijke natte vlek). Dus ik luchtfilter-box en element helemaal schoon gemaakt in dreft. Daarna alles goed droog geblazen en effe geprobeerd nou deed het gewoon weer zoals het hoort.

Maar hoe kan het nou dat er zoveel benzine en olie in zat, zoveel dat het eruit droop en af en toe een mini-plasje van 2,5cm doorsnede onder mijn scooter lag ?

Last edited:
Er spat best veel benzine ed. uit de inlaat kant van je carburateur naar buiten. Op den duur zit je filter element gewoon vol en je filter huis ook op den duur. Dan is er maar een weg weg... Naar beneden.

Ah ok dus ik hoef me nergens om druk te maken Fijn om dat te horen Binnekort trouwens wel even een nieuw elementje halen, want wat er nu in zit is niet veel meer.

Ah ok dus ik hoef me nergens om druk te maken Fijn om dat te horen Binnekort trouwens wel even een nieuw elementje halen, want wat er nu in zit is niet veel meer.

Neuh maak je je maar niet zo druk. Ook al zou er wat benzine uit je vlotter komen... So what ? Dat kleine beetje...

Neuh maak me ook niet zo druk hoor Maar ik probeer altijd alles zo vlug mogelijk op te lossen, aangezien ik zoals jij weet aankomend school jaar heel wat meer kilometers ga maken ivm. school En dan wil ik gewoon dat zo'n ding betrouwbaar is.

easyparts ben ik wel over te spreken. Vind het een zeer overzichtelijke site, je kan goed vinden waar je paketje uithangt enzo. Alleen jammer dat ze geen Stage 6 onderdelen hebben (alleen 1 sticker).

Status
Not open for further replies.