Zeker wel, zou het zelf alleen atm niet meer doen.
Combinatie trein/liften.
4/5 jaar terug ben ik met mn toenmalige gf met de trein naar midden Frankrijk gegaan, alleen ging de trein niet verder maar we moesten nog 150km.
Het laatste stuk toen ook gelift
eerst bij een paar jonge gasten in de auto, toen bij één of andere boer in de kar van zn trekker en het laatste stuk mochten we gratis met een taxi mee
Terugreis ging ongeveer hetzelfde, geen geld voor de taxi of bus en terug gelift naar het treinstation (kaartjes hadden we al).
Komen we daar aan rond 4uur smiddags met welgeteld nog €35,- waarvan €5 losgeld, 800km van huis.... komt de trein pas de volgende dag om 10 uur smorgens... genaaid!.
Toen op het perron maar rondjes gelopen en snachts op een bankje geslapen en van het losse geld 2 blikjes bier en wat zakjes chips kunnen kopen
He-le-maal naar de tering dus de volgende dag
en verder geslapen in de trein. Toen nog tussenstop gemaakt in Parijs en snachts weer verder door naar Rotterdam.
Bij aankomst @ rotterdam hadden we geloof ik nog wel 2 euro ofzo
Zou het nu voor nog geen €1000,- overdoen
maar had gewoon iets van ''moet ik een keer gedaan hebben''. Want als je eenmaal een rbw en auto hebt stap je echt niet meer in de trein en ga je al helemaal niet meer liften.
Wel leuke ervaring zo hoor