Het Zomervakantie Topic, Editie 2011/2012

Ga zelf trouwens in juni/juli naar Griekenland 4 weken :) Paleros, in de buurt van Lefkas (Schier-eiland).
Goed vertoeven daar!

Waardering
8,7
Uitgaansleven
7,8
Cultuur
7,2
Omgeving
9,1
Stranden
7,0

heen met het vliegtuig, terug met de auto/boot (met ouders mee)
Op de terugweg nog ff venetië meepikken, dat blijft echt waanzinnig!

haha ik ook :W

samen jointje roken?:*

blijft leuk he beetje uitgaan in renesse en met je zatte kop in de arcade hal terecht komen

Tuurlijk, altijd scaffa man, jwz.
*Leest zijn sign*

Die hele sfeer daar is wel leuk, is niet zo ver rijden vanaf Vlissingen en valt toch wel wat leuks aan te haken. :)

Tuurlijk, altijd scaffa man, jwz.
*Leest zijn sign*

Die hele sfeer daar is wel leuk, is niet zo ver rijden vanaf Vlissingen en valt toch wel wat leuks aan te haken. :)

Deal :W voor mij gelukkig ook maar 30-40min rijden.
moet niet teveel in dit topic kijken , krijg alleen maar meer zin in de zomer:love:

Hoop het ook ja! Vroeg het aan m´n schoonouders, wat mooier/leuker was; Sigapore of HongKong en ze zeiden beide HongKong. Terwijl ik Singapore echt heel tov vond! Dus ben benieuwd!

Renesse is voor mij echt al weer 5 jaar geleden ofzo :P

Dit jaar 8 dagen naar Albufeira met vrienden :) goed zin in.

voor mij alweer 11 jaar geleden :p

Die zuipvakantie's heb ik aardig gehad. Laatste 4 jaar in de volgende landen geweesr. 2x in Brazilie, Venezuela, Canada en 1 maand rondreis in Amerika gedaan. Plus nog 2x wintersport in Oostenrijk

Nu net eigen huisje gekocht. Dus vakantie dit jaar word denk ik alleen wintersport.

Ga eind feb/begin maart een weekje naar de VS. Sowieso even naar NY, voor de rest nog geen id..

Zomervakantie weet k nog niet precies, wellicht Turkije oid.

voor mij alweer 11 jaar geleden :p

Die zuipvakantie's heb ik aardig gehad. Laatste 4 jaar in de volgende landen geweesr. 2x in Brazilie, Venezuela, Canada en 1 maand rondreis in Amerika gedaan. Plus nog 2x wintersport in Oostenrijk

Nu net eigen huisje gekocht. Dus vakantie dit jaar word denk ik alleen wintersport.

Ik doe het niet als vakantie of om te zuipen, we gaan er naartoe omdat het dichtbij is en het het meest bruisende/sfeervolle plaatje in de buurt is qua uitgaan en toeristen in de zomer.

even een vraagje in dit vakantie 2011 topic..

We willen dus met aantal man op roadtrip richting het oostblok, daar gelijk een aantal dagen sziget meepakken. Iemand nog tips wat de moeite waard is die kant op?
We waren van plan om daarna door te rijden richting kroatië. Iemand in Kroatië nog een geschikte badplaats?

Alvast bedankt!

Back