Het Zomervakantie Topic, Editie 2011/2012

3 weken Curaçao geboekt, verder binnenkort weekje spanje.... En vrienden lullen over Las Vegas. (lijkt me ook wel leuk)

Haha wij hebben nagenoeg dezelfde plannen..

10/7 - 26/7 zit ik @ cura en in dec. 4 dagen Las Vegas!!
wanneer ga je naar cura?

ke, dit ff op papier gezet:P
lijkt me wel mooi, wel veel rijden btw ;o

Dag 1
Toeren naar munchen (7uur rijden)
Daar overnachten

Dag 2
Toeren naar budapest (6uur)
Eventueel Sziget, kijken hoelaat we aankomen, anders in budapest blijven.

Dag 3
Sziget

Dag 4
Sziget

Dag 5
Vroeg richting Kroatië (6uur rijden)

Dag 6
bieren kroatie

Dag 7
bieren kroatie

Dag 8
Terug via salzburg (4.5 uur rijden)

Dag 9
Terug naar huis (8uur rijden)

even een vraagje in dit vakantie 2011 topic..

We willen dus met aantal man op roadtrip richting het oostblok, daar gelijk een aantal dagen sziget meepakken. Iemand nog tips wat de moeite waard is die kant op?
We waren van plan om daarna door te rijden richting kroatië. Iemand in Kroatië nog een geschikte badplaats?

Alvast bedankt!

Denk er iig wel aan dat je niet met alleen een id kaart gaat, voor kroatie moet je paspoort hebben :P

Vorig jaar met mijn GF in Bidart/biarritz geweest :) Ook nog stukje doorgereden naar St Sebastian in Spanje.
Gewoon met de auto en tentje gegaan, de 2 jaren daarvoor met samen met de caravan weg geweest.
Erg relaxt allemaal :)

2373509502_7a01938ee4.jpg

We zitten nu nog een beetje te dubben wat de locatie voor komende vakantie word :P
Auto, tent, caravan, vliegtuig.... ik weet het niet :P

Officieel naar mijn weten niet, in de praktijk laten ze je bij de grens geloof ik vaak wel verder. Maar zou zelf het risico niet willen lopen..

Hotel in Hong Kong is ook geboekt, worden 4 daagjes! Ben erg benieuwd

22Juli t/m 26Juli in HongKong, dan door naar Bali t/m 22Augustus en de laatste 3 dagen nog chillen in Jakarta 8)! Gvd zin innn!:#

Officieel naar mijn weten niet, in de praktijk laten ze je bij de grens geloof ik vaak wel verder. Maar zou zelf het risico niet willen lopen..

volgens de site van de kroatische ambassade:

Nederlandse staatsburgers kunnen zowel met een geldig paspoort als met een geldige identiteitskaart naar Kroatië reizen. Dit geldt echter alleen voor die Nederlandse staatsburgers, die in het bezit zijn van een identiteitskaart waarop staat aangegeven dat de nationaliteit van de betreffende persoon de Nederlandse is. Deze personen hebben het recht om 90 dagen in Kroatië als toerist te verblijven. In alle andere gevallen dienen zij in het bezit te zijn van een overeenstemmende vergunning of visum.

Er is wel veel onenigheid over op internet zie ik:p

Vnaaf met school richting duitsland, morgen excursie bij BMW. dan door naar italie tot en met met vrijdag. in Italie naar Maserati Ducati en Lamborghini

Zit nog te kijken voor vakantie (1 week), moet helaas in het hoogseizoen. Vorig jaar blijkbaar erg goedkoop uit geweest met 350,- vlucht+goed appartement in Gran Canaria. Wil naar een 'nieuw' land, en zat te kijken voor Kroatie, Egypte, Turkije of Tunesie, zoiets. (warm met zo helder mogelijk zeewater). Vakantie met vliegtuig, liefst dicht bij zee en centrum, voor een goede prijs (max 600,-). Iemand ervaringen of tips misschien?

Maybe misschien een keertje niet gaan, en dan volgend jaar naar Dom.Rep. of zoiets, lijkt me ook wel tof :)

Haha wij hebben nagenoeg dezelfde plannen..

10/7 - 26/7 zit ik @ cura en in dec. 4 dagen Las Vegas!!
wanneer ga je naar cura?

zie dit nu pas...

ik vertrek 1-7 en ben terug 23-7... dus zitten er samen :P

las vegas is nu van de baan, word waarschijnlijk weer 14 dagen punta cana, ook :W

Back