Het Zomervakantie Topic, Editie 2011/2012

Ja was echt top, echt een andere wereld en cultuur op nog geen 4 uur vliegen.

Deze zomer 6 daagjes even weg, Sevilla of Valencia, iemand ervaring met beide?
 
Valencia is echt top, nadruk daar ligt op Spaanse toeristen, dus geen rondrittreintjes en nauwelijks souvenirwinkelcentra. Het strand is ook echt top! Uitgaan duur maar leuk.
 
24nachten naar een 4sterren camping in spanje!
met een lekker luxe caravan die daar gestalt staat, scheelt met heen en weer rijden! :)
 
:7

pam224_01.jpg
 
Mijn zomervakantie zit er al weer op. 8 dgn naar Sicilie / Taormina geweest.

e5h0dd.jpg


Lekker gegeten / relaxed. Jammer dat de meest irritante/chauvinistische volken ook deze week hadden gekozen om daar te chillen. Te oude Italianen met te jonge chicks, Duitsers :r & Fransen :r waren in de meerderheid.

Prijzen voor Alcohol waren daar trouwens ook niet misselijk...
 
De gene die mij op komt zoeken in Lloret krijgt gratis bier!
kan 2 maanden als barman aan de slag, klaar met school dus tijd voor een nieuwe uitdaging :D
 
Weekje naar the UK (o.a. downhillen in Wales) en anderhalve week naar Chamonix. Dit laatste zal puur biken en hiken zijn. :W
 
De gene die mij op komt zoeken in Lloret krijgt gratis bier!
kan 2 maanden als barman aan de slag, klaar met school dus tijd voor een nieuwe uitdaging :D

Weet je wat je hiermee hebt veroorzaakt?!?!


Sf.net Lloret busreis actie!

-10 dagen Lloret
-10 dagen gratis bier
-40 zitplaatsen in de bus
-datum word nader bekent gemaakt door Martijn

Inschrijven kan: €50,- ex verblijf.







Ik ga in de loop van de week maar eens kijken voor een vakantie :) ben er wel aan toe ook! Heb iig 3 weken vrij dus dat is wel lekker.
 
Hier wordt de carbagerun en het solar weekend mijn vakantie, tenzij ik nog ergens een bak geld en meer vrije dagen kan vinden :p
 
Hier wordt de carbagerun en het solar weekend mijn vakantie, tenzij ik nog ergens een bak geld en meer vrije dagen kan vinden :p

2 dingen die ik weer heel graag had willen doen maar die beide niet gaan lukken dit jaar! :(
 
Heb er al een week Dominicaanse opzitte
Maybe volgende week een midweekje Madrid/Valencia ... (als ik kandidaten vind)
half juli 10 dagen met de wagen door Frankrijk (+ Tour de France)
Eerste 10 dagen van augustus ben ik ook weg
Eerste week van September weekje met me gf op vakantie

Als er dan nog vakantiedagen overschieten (waar ik sterk voor vrees :p) ben ik in november ook nog eens weg!!
 
Back
Top