hoi mensen,
ik heb sinds kort een 24mm stage 6 vlak carbu gekocht.
deze heeft een handmatige choke doormiddel van een hendeltje op de carburateur zelf.
mijn vraag geeft deze choke meer benzine of juist minder (zodat er meer lucht komt)
en is de choke aan als het pinnetje 'erin' of 'eruit' is?
bij voorbaat dank
Jah, ovetto/neosIk neem aan dat je het over een Yamaha Neos hebt?
Ja, die heeft een stuurslot..
rare vraag trouwens
Jah, ovetto/neos
Weet iemand hoe je zo'n stuurslot aanzet? Heb wel sportstuur geplaatst, maar denk niet dat het daaraan zal liggen.
niemand?
hallo,
ok bedankt maar welke korrel heb ik nodig?
Jah, ovetto/neos
Weet iemand hoe je zo'n stuurslot aanzet? Heb wel sportstuur geplaatst, maar denk niet dat het daaraan zal liggen.
Ik heb net een nieuwe uitlaat (technigas next-r) op men standaardscooter (voor straatgebruik), een yamaha stunt, laten steken maar hij rijdt net iets te snel, 60 op de teller. Weet iemand waar en hoe ik hem het best wat afstel en dus minder snel laat lopen?
Rijdt net iets te snel? of te langzaam..
Als je vario-ring er uit is zet die er weer in (als begrenzer van je uitlaat nog vast zit)
Verder is 60 op teller rond de 50 op rollerbank.
Liever zet je standaard uitlaat er op gaat beter rijen
Maar is jouw keuze..
Ja, te snel -en is natuurlijk yamaha slider...-
mja, maar wil geen risico lopen boete op te lopen ofzo, want heb laatst nog gehoord van iemand die hier 1km!! te snel reed en een boete kreeg...
Daarom dat ik dacht dat die 60 op de teller nog steeds te veel is, misschien beter eens een fietscomputer installeren om echte kilometers te weten dan?
Vertel ff meer over je scooter
Is ie volledig begrensd dan bedoel ik het vario-ring en begrenzer van het uitlaat
En fietsenteller krijg je ook geen exacte kilometers.. Probeer het uit met een GPS
vario-ring is eruit, en aan de technigas is niet geprutst.
Hoeveel wil je rijen? 50km?
Je hebt denk ik geen andere keus dan je vario-ring weer terug te plaatsen..
en je weet dat zo'n scooter volledig begrensd cut gaat rijen?
(en vergeet niet af te stellen)
Je choke geeft tijdelijk meer benzine. Het pennetje eruit trekken is choke aan. En pennetje naar beneden is dicht.
Ik heb op het moment een mina. blok (origineel) met een hebo sportuitlaatje eronder
nu zit er een gat in en ga ik voor ( denk ik de beste optie) een gianelli shot
verder is ie origineel
maar ik heb nog wat geld over en ikwil hem wat meer trekkracht geven wat kan ik het beste nog erbij kopen?