This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
De begrenzer sloopt idd je ontsteking, en je merkt aan een scooter dat deze begrensd is, loopt niet meer zuiver/gaat stotteren etc als de begrenzer aan staat, oom agent weet dit ook heel goed en als jij de begrenzer niet laat zien nemen ze hem mee naar het bureau en strippen hem tot op het frame, niet doen dus :+

@ bijvullen van achterschokbreker met pompje, dat dit toevallig met een fournales kan wil niet zeggen dat elke shocker dit kan/leuk vind, als je de pot eraf haalt kan je hem trouwens niet daarna weer vullen. Pot eraf = gat in je shocker = dus niet te vullen = geen druk. Voor 3 tientjes koop je een achtershocker zonder pot.

wa zou ik best allemaal installeren om m'n peugeot speedfight 2, wrc uitvoering beter op te laten trekken? Ook rommelt hij een beetje, stofzuigergeluid, wat kan ik hier aan doen?

Mvg,
Rubenies

wa zou ik best allemaal installeren om m'n peugeot speedfight 2, wrc uitvoering beter op te laten trekken? Ook rommelt hij een beetje, stofzuigergeluid, wat kan ik hier aan doen?

Mvg,
Rubenies

2fast4race 80cc kitje, 2fast4race pijpje, malossi overrange setje, 28mm keihin, en natuurlijk niet te vergeten het powahh filter.
Dan is het stofzuiger geluid weg en trekt ie leuk op als je hem een beetje afstelt.

ja snap ik, maar dan kan die beter gewoon een piaggio carter aanschaffen

@ Rubenies: Heb je je begrenzers er al uitgehaald?
Mja je snapt toch wel dat ik een beetje onserieus bezig was?
Vind het namelijk een beetje domme vraag, want hoeveel vermogen is natuurlijk aan je zelf en wat je wil uitgeven.

speedfight toeren blazen:S

Heej, heb een speedfight (std met gianelli dempertje) en nou heb ik er een dr70 op gezet omdat mijn std cilinder gaar was. Alles ging lekker ik startte hem en toen maakte die in een keer veel te veel toeren. Natuurlijk gelijk dat ding uit en een beetje afstellen bleek dat de carb afstellign zwaar kut was. Opgelost en hij liep weer goed. Volgende dag starten precies hetzelfde:S Waar kan dit aan liggen en hoe los ik dit op. Zat zelf aan tering veel valse lucht te denken.

ej ff een ''klein'' vraagje
bij een hebo manston 2 staat er een code op de cilinder
maar hoe kan je nou zien dat het een echte manston 2 is
aan de zwart gecoate zuiger en bronze kop weet ik al
maar soms heb je ook neppers er tussen zitten
dus vraag ik me af
waar begint de code van manston 2 ALTIJD mee
ik zat te denke aan
MR
omdat ik er zelf ook een heb gehad maar ben die code vergeten + geen foto van.
mvg

Tussen welke sproeiers zou ik zitten voor een aerox met 21mm dellorto met setup:

70cc stage 6 racing
yasuni racing
mhr vario
21mm carbu met originele luchtfilter

Ik dacht rond de 85????

slip in de overbrenging?

Status
Not open for further replies.