Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Hallo mensen,

Ik heb sinds gister m'n eerste scooter aangeschaft. Helaas ga ik pas voor mijn certificaat over 3 weken, tot die tijd wil m'n vader m'n scooter in ons tuinhuisje zetten. Nu is mijn vraag: zorgt het voor problemen als hij 3 weken in een koud tuinhuisje staat en tussendoor niet word bereden?

Last edited:
Sproeier

Hallo Allemaal

Ik heb jullie hulp nodig, ik heb laatst een Honda Vision Met-In gekocht waar de uitlaaat rot van was, nu ik een nieuwe uitlaat heb, blijkt dat niet in verhouding te staan met de sproeier die ik heb en verzuipt ie, nu moet ik er een nieuwe Sproeier in doen maar weet niet welke maat ik moet hebben?
Weet iemand wat de maat is voor een standaard sproeier op een Honda Vision Met-In?

Greetz CyberCrow

mina lang vs mina kort

hallo,
zoals de titel het al een beetje verklapt ben ik op zoek naar de gelijkenissen tussen deze 2blokken
ik ben van plan om mijn mina lang blok over te zetten op mina kort (sonic)
mijn vragen zijn de volgende
- past de krukas, cilinder, ontsteking, overbrenging
( nu hier ben ik al bijna zeker van dat dit lukt)

- een korte snaar kopen (spreekt voorzich)

- maar ik vraag mij af of de VERTANDING van Mina lang past op die van Mina kort ???

alvast bedankt ik zou het graag van jullie horen

hallo,
zoals de titel het al een beetje verklapt ben ik op zoek naar de gelijkenissen tussen deze 2blokken
ik ben van plan om mijn mina lang blok over te zetten op mina kort (sonic)
mijn vragen zijn de volgende
- past de krukas, cilinder, ontsteking, overbrenging
( nu hier ben ik al bijna zeker van dat dit lukt)

- een korte snaar kopen (spreekt voorzich)

- maar ik vraag mij af of de VERTANDING van Mina lang past op die van Mina kort ???

alvast bedankt ik zou het graag van jullie horen
http://forum.scooterforum.net/forum/f50/mina-lang-vs-mina-kort-164364/

:?

http://www.scootertuning.net/showarticle.php?ID=43

met een speciaal hogedruk schokbrekerpompje. Fournalis heeft ze in het assortiment. Maar ook diverse fietsmerken leveren ze. Vooral niet proberen met een autobandenpomp deze zijn niet bestand tegen het grote aantal bar in de schokbreker.

Hey ik heb een velofax die reed op ongelood 95 maar heb me olie pomp afgesloten. dus ga nu op 2 takt rijden maar moet er dan nog een kleinere sproeier in?? Graag snel antwoord O-)
Greetz Arjen

Hey ik heb een velofax die reed op ongelood 95 maar heb me olie pomp afgesloten. dus ga nu op 2 takt rijden maar moet er dan nog een kleinere sproeier in?? Graag snel antwoord O-)
Greetz Arjen

nee dat hoeft niet, gewoon 1:50 gaan rijden en voor de rest niets veranderen, dan gaat het goed.

Status
Not open for further replies.
Back