tjsa het is je eigen fout dat je het verkeerde type blok hebt besteld, lijkt me dat ze daar vrij weinig aan kunnen doen
waarom de zuigerveren?
is het gewoon de afstelling van de carb die niet goed is..
het weer is veranderd, je scooter heeft meer brandstof nodig om te ontbranden met de kou..
Uhm wat jij nu allemaal zegt zijn toch ook allemaal temperatuur verschijnselen?Omdat de bougie mooi koffie bruin is. Ik niet echt veel compressie heb als ik hem wil starten met kickstarter, Ik het vreemd vind dat hij slecht start/rijd als hij koud is maar als hij warm is perfect rijd alleen die top niet zo hoog is (warmte uitzetten, sluiten de zuigeringen beter aan?) . Misschien gooi ik er wel een hele nieuwe cilinder onder van aisail aangezien deze 60 euro kost en dan weet ik zeker dat het daar niet aan kan liggen
Nee, gele hebben geen kleur (ijzer/roest wss).er zitten gele koppellings veertjes in mijn koppeling zijn deze origineel ?
8PNee, gele hebben geen kleur (ijzer/roest wss).
Als het malossi gele zijn zijn het de 2na slapste.
pas een Cilinder Gilardoni Honda Wallaroo, Peugeot Fox 50cc op een fox 25/km/h werkt hij verder goed inc alle andere std onderdelen
Maat : 40.00mm
Merk : Per stuk
Type : Gilardoni
Kleur : Aluminium
Materiaal : Aluminium
Penmaat : Pen 12
Koeling : AC
Inhoud : 50cc
Klein vraagje van mijn kant. Ik heb 3 maanden geleden een nieuw carter gekocht bij een dealer. Nu was dit dus uiteindelijk de verkeerde keuze (lang ipv kort). Gister heb ik gebeld en kreeg ik doodleuk te horen dat ze het blok niet meer willen omdat hun voorraad voor lange blokken al iets te veel is.
Ligt het aan mij of is dit gewoon kut service??
PS. Welke dealer het is, is (nog) niet belangrijk.
Ook als er volledig nieuwe bekabeling voor de lichten gezet moet worden?
Dat zou ideaal zijn dan.