ik heb nieuwe koppeling (stage 6) nieuwe vario ( malossi multivar) en nieuwe uitlaat( gianelli shot) heb rode trekveeren en rode drukveer en 4 gram rollen heb ik er nu inzitten
maar ik weet niet waar die schroef boven op me cilinderkop voor is is dat de lucht schroef?
ja als je hand tegen de uitlaat houd en valt uit dam heb je geen valse luchtIk las ergens dat je kan weten of je valse lucht hebt door je hand ff voor je uitlaat te houden. Als ie dan meteen uitvalt zou alles ok moeten zijn, maar klopt dit ook echt?
Allicht niet want denk dat ie ergens valse lucht trekt, loopt oa onregelmatig stationair terwijl ie dus wel uitvalt met hand voor uitlaat...
Dat is onzin, dat is alleen als de uitlaat bij de cilinder lekt. Valse lucht gaat over het inlaat traject van het blok (carb etc.).ja als je hand tegen de uitlaat houd en valt uit dam heb je geen valse lucht
Dat is onzin, dat is alleen als de uitlaat bij de cilinder lekt. Valse lucht gaat over het inlaat traject van het blok (carb etc.).
waar zit deze nippel volgens jou dan? en staat je carb wel recht?zo duswel ander vraagje dan, op mn dellorto phva 17,5 us zit een nippel dat een overloop zou moeten voorstellen en het is uiteraard niet de bedoeling dat je dat gaat afsluiten, echter wanneer ik mn vinger er op hou loopt ie plots lager in toeren (en naar mijn mening loopt ie zelfs iets beter zo). Ik vroeg me af of het wel normaal is dat er langs dat nippel lucht in de carb gezogen wordt :?
Hallo mense ik heb een probleem en snap er niks van...
heb Aerox en als ik vol gas rij en weer los laat komt me v-snaar niet meer trg daarna rij ik nog maar 5 kmh kom niet vooruit ????????????
Hij blijft vast zitten in de pouli helemaal onderin
Gele drukveer
4,5 gram rollen
goude trekveertjes
yasuni-r black
50cc aluminium cilinder
en ik heb vandaag een boete gekrege voor zonder helm terwijl ik werd geduwt door snor fox en zelf de scooter niet aan had:|
hallo,
Ik heb een polini speed drive set binnen gekregen vandaag en nu zie ik dat er een conische stalen rings bij zit die ik niet thuis kan brengen.
De ring is 32mm in diameter en 10mm lang en +- 2mm dik
Kan iemand mij vertellen waar die voor dient?
Is voor een piaggio.
Mvg Dennis
Foto gevonden gaat dus om deze ring
http://www.easyparts.nl/partpics/0104244.510_hi.jpg