Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

vraagje carburateur

als ik mijn brommer wil starten dan kick ik hem aan en dan komen er belletjes uit mijn carburateur en moet ik wel 30 keer kicken om hem aan te krijgen.hoe kan ik dit verhelpen?

ik heb een nieuwe stage 6 70cc pro maar hij koelt niet goed! iemand een idee hoe dat komt?

er zit boven op ook een open gaatje waar als er geen moer in zit het koelvloeistof er zo uit komt stromen dus heb er nu een moer in gedaan en komt er niet meer uit maar hij koelt nog steeds niet goed...

eeej ik heb een vraagje wat voor soort blok zit er onder een kymco top boy
Een kymco blok
Kan je rijden met 1 rolletje er uit? Rij je dan geen schade of heb je kans dat hij vast loopt?
Ja dan rij je schade aan je blok.

ik heb een nieuwe stage 6 70cc pro maar hij koelt niet goed! iemand een idee hoe dat komt?

er zit boven op ook een open gaatje waar als er geen moer in zit het koelvloeistof er zo uit komt stromen dus heb er nu een moer in gedaan en komt er niet meer uit maar hij koelt nog steeds niet goed...
Koelsysteem niet goed ontlucht, of de koel leidingen van je waterpomp verkeerdom gezet.

nee want ik kon hem wel gewoon 20 minuten stationair laten draaien zonder problemen en toen ging ik rijen en toen koelde die ineens niet meer goed :S
Kan zijn dat ie dan een luchtbel vormt boven je cilinder zodat ie niet meer doorpompt
binnen een minuut is de uitlaat al super warm en hij blijft niet mooi lopen.. terwijl die dat wel gewoon gedaan heeft :S
Uitlaat is na 10 seconden al niet meer aan te raken bij de cilinderkant.
Heb je wel alles afgesteld op die cilinder?

ik heb nieuwe koppeling (stage 6) nieuwe vario ( malossi multivar) en nieuwe uitlaat( gianelli shot) heb rode trekveeren en rode drukveer en 4 gram rollen heb ik er nu inzitten

maar ik weet niet waar die schroef boven op me cilinderkop voor is is dat de lucht schroef?

ik heb nieuwe koppeling (stage 6) nieuwe vario ( malossi multivar) en nieuwe uitlaat( gianelli shot) heb rode trekveeren en rode drukveer en 4 gram rollen heb ik er nu inzitten

maar ik weet niet waar die schroef boven op me cilinderkop voor is is dat de lucht schroef?
:rolleyes:

Vertel eerst eens wat voor cilinder je hebt, maar het is sowieso niet de luchtschroef.

Status
Not open for further replies.
Back