Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Daarom vroeg ik me af of slicks goed zijn ervoor.
Vaak toch dat sprinters in super special of special toch wat wheelspin hebben.

Ik gok wel erop dat als zon slick met burnen warm is geworden dat hij goed plakt?

hoe doen jullie het met de helm als je een bijrijder hebt???
Zit er nu aan te denken om een hele goedkope 2e helm te kopen.
Op internet kun je deze namelijk voor 50€ krijgen.
hebben jullie ook allemaal gwn een 2e helm gekocht???
en zo jah welke maat dan?

speedfight 2 AC

Ik heb een speedgifht 2 AC (helemaal origineel niks aan verandert.)
Ik heb nu een Yasuni R verticaal op zitten.
maar nu is het probleem, hij rijd voor geen meter.
gaat max 35, en optrekken is een ramp?

ehm, help? wat moet ik doen om dit probleem te verhelpen?
alvast HARTSTIKKE BEDANKT :)

PS: waarschijnlijk zeggen jullie allemaal : goed afstellen..
nou, ik ben een noob op dat gebied, dus alsjeblieft leg het uit! dankje ;)

Toen ik mn kickstarter er terug opschroefde brak de bout doormidden.
De ene helft zit er nog in en de andere helft had ik in mn hand.
Hij zit alleen nie los genoeg om hem eraf te kunnen halen.

Wat zouden jullie doen in zon situatie???
Mijn vader zei uitboren maar dat gaat lastig als de kickstart ernog op zit en je er nie van de bovenkant bij kunt.

Grtz Sven

Vraagprijs werkende originele motorblok

Ik verkoop mijn Originele motorblok van mijn Booster Spirit en ik was benieuwd hoeveel ik hier voor kon vragen als hij nog volledig origineel was en met alles eraan buiten carbu, uitlaat, membraan ?

Ik ben eens benieuwd voor hoeveel ik hem kan verkopen
greets

dufenzo

Ligt nogal aan de staat, en of er toevallig iemand is die hem graag wilt kopen.
Een dealer vraagt er minimaal 350 euro voor denk ik, maar ik gok dat jij er 200 voor zou kunnen krijgen. Tenzij die onder de smeer en troep zit, en er dus lelijk uitziet

Ik ben dus mn monoarm voor een duo vork aan het wisselen
Ik heb echter n probleem met mn originele zip (sp) stuur, hoe krijg je die los/ uit de voorvork.
Is daar een bepaald trucje voor? Er zit een bout in maar hoever moet je die losdraaien?

Alvast bedankt

Ik heb gehoord dat je de varioring van een zip snor 4-takt niet uit kan halen, want ik wil boven de 30 maar onder de 40 rijden met me snor!
Is dat waar dat je de varioring van een zip snor 4-takt niet uit kan halen?

Grtz

area 51

hey,

Ik heb een aantal vagen over mijn nieuwe area 51

1) kan er elke willekeurige uitlaat op een area 51, ik hoor van verschillende mensen andere verhalen, zoals " area 51 heeft speciale uitlaten nodig" of "het is een minarelli horizontaal dus elke minarelli horizontaal past er onder, dus ook die van een aerox, of van een sr"

2) die binnenkant kappen van een area 51, dus wat voor je benen zit/ beenkappen ? die zijn van een ander soort " plastic ?" gemaakt dan de rest van de scooter kappen, maar kan ik ze dan wel hetzelfde behandelen voor het spuiten?

Een goed uitgebreid antwoord zou ik erg waarderen :)

Sjarl

het klopt dat niet elke uitlaat zomaar op een area51 past, welke wel dat weet ik niet.

je kappen moet je met een speciale plastiprimer voorbehandelen alvorens het spuiten.

hey,

Ik heb een aantal vagen over mijn nieuwe area 51

1) kan er elke willekeurige uitlaat op een area 51, ik hoor van verschillende mensen andere verhalen, zoals " area 51 heeft speciale uitlaten nodig" of "het is een minarelli horizontaal dus elke minarelli horizontaal past er onder, dus ook die van een aerox, of van een sr"

2) die binnenkant kappen van een area 51, dus wat voor je benen zit/ beenkappen ? die zijn van een ander soort " plastic ?" gemaakt dan de rest van de scooter kappen, maar kan ik ze dan wel hetzelfde behandelen voor het spuiten?

Een goed uitgebreid antwoord zou ik erg waarderen :)

Sjarl

Hey sjarl,

Zoals je bij vraag 1 al als eerste aangeeft passen NIET alle minarelli horizontale pijpen op een area. Het kan wel. Maar dan moet je een oog van je onderlangse blokophanging afslijpen. Dat kan opzich wel alleen is een beetje gepruits met dremel en slijptol ed. Dan nog passen niet alle uitlaten.

De beste uitlaten voor op een area die nog een standaard cilinder heeft is de gianelli shot. Deze pijp presteerd het beste en is ook van erg goede kwaliteit. En mocht je nog eens over willen stappen naar een 70cc hoef je niet je uitlaat te veranderen omdat deze uitlaat ook erg goed presteerd op laagtoerige 70cc's

Over het spuiten van je binnenkappen. Deze moet je op een hele speciale manier bewerken. Hetzelfde als aerox binnenkappen. Als je je vraag nog een x post in het ''grote scooter spuiten topic'' zet dan is er ongetwijfeld iemand die het weet. Zet er dan even een fototje bij van de kappen.

Ik heb zelf mijn scooter ook overgespoten maar het bewerken en uiteindelijke afspuiten heb ik door een prof laten doen bij een schadeherstel bedrijf.
Dit is echt 10x mooier dan zelf met spuitbusjes aan de gang.

Grts, Dirk :)

weten jullie een manier om een scooter te kicken zonder een kickstart.
mn kick is namelijk tegelijk versleten met mn elektrische start.
en heb nu mn scooter uit elkaar liggen maar moet nu kijken ofdat het remlicht het nog doet.
maar hiervoor moet de scooter dus aan en om tot dinsdag te w88 voor de kickstart vind ik ook zo kut

Status
Not open for further replies.
Back