Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

vario

ik wil mijn vario er weer uithalen.
maar eerst haalde ik hem eruit en reed verplaatst 60 80 op de teller.
maar toen werk mijn zuiger te warm en smolter de zuigerveren aan de zuiger toen heb ik hem laten maken door mun oom en had allicht de vario terug gedaan nu rijd ie weer 60. maar kwil hem eruithalen en weer niet wat ik daaraan kan doen om hem probleem loos 80 te kunnen laten lopen.
moet ik dan een grotere sproeier inzetten??
(mun sproeiermaat is 52)

Gr Mike

Even ter informatie voor jou; zonder vario kan je scooter niet rijden! Je bedoelt dus je varioRING, ik bedoel het niet stom maar het komt zo n00b over als je zegt dat je je vario eruit heb gehaald en dat je dan harder gaat ;)

waar kan ik een NRX uitlaat krijgen voor een honda SFX50?
zoek nu al heel lang een goede uitlaat voor mn SFXje zodat ie eindelijk boven die vervelende 55 uitkomt (ook omdat ik binnekort mn niewe onderdele eronder ga gooien)

iemand nog tips voor goede uitlaat??
laat t me weten

waar kan ik een NRX uitlaat krijgen voor een honda SFX50?
zoek nu al heel lang een goede uitlaat voor mn SFXje zodat ie eindelijk boven die vervelende 55 uitkomt (ook omdat ik binnekort mn niewe onderdele eronder ga gooien)

iemand nog tips voor goede uitlaat??
laat t me weten
marktplaats, speurders, onderdelen boer in je stad... uitlaten voor honda blokken passen erop (pas wel op dat je niet voor 4takt honda koopt ;)) en voor peugot vertikaal passen er ook op. gr

Is er nergens een banden discussie overigens?

Want kan me goed voorstellen dat je met de juiste banden een betere tijd neer kan zetten.

Net zoals je bij motor en autosport ook erg belangrijk met je banden omgaat (nu valt het wel anders op 150m rechtdoor maar toch).

Status
Not open for further replies.
Back