This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.

Denk jij dat als je vario groter is, je harder optrekt?
@maartjuh; ik denk dat je vooral naar het uiterlijk moet kijken, en ga is bij een dealer op beide scooters zitten, wat vind jij het fijnst zitten
motorisch zijn het beide goede scooters, en mocht er wat kapot gaan, is er makkelijk wat 2e hands goed spul te vinden, aangezien er veel van dat soort motorblokken worden omgebouwd voor een project bijvoorbeeld..

En ja voor dat snellere optrekken, kun je beter een andere uitlaat kopen (en niet een torque driver (€€))

120 is de breedte, 70 is het aantal procent van de breedte dat de band hoog is en 10 is 10 inch, de grote van de band

120/90/10 is een gewone band, 120/70/10 is laag profiel

beide zijn 10 inch dus zouden beide moeten passen

Had ik ook maar ergens gelezen :/

wat is dan een voordeel van een grotere vario?

Malossi Mhr multivar 2000 vario

hee,

Ik heb een Mhr multivar 2000
ken iemand me misschien uitleggen.
Hoe die vario in elkaar moet.
En hoe die percies in je scooter moet?
Wat er percies uit moet,, etc.

Mvg mike

Hallo, ik heb ene nieuwe onderkap ("spoiler") voor me zip, alleen nou heb ik alles eraf, behalve 2 schroefjes vooraan, bij me voorspatbord, waar ik net bij kan en bijna onmogelijk eruit kan schroeven, heb al met zo'n schroevendraaier met 90 graden hoek geporbeert, maar dat lukte ook niet omdat het gat te diep is en de schroevendraaier het dus niet haalt, weet iemand hoe me dit wel kan lukken?

en nog een heel klein vraagje, weet iemand waar ik tussenrubbertjes voor me hitteschild kan kopen? want opnieuw bestellen bij EP ofzo kost weer verzendkosten, gamma heeft ze niet.

groetjes,
Quinten

Joowww Mede Scootertunerss..
ff vraagjee: Ik wil nieuwe achterveer hebben.. zag een YSS 290mm Gasgevuld is dit een goeie?? of kan ik beter ander merk nemen??
graag snel antwoord wil morgen bestellen..

grtz

Joowww Mede Scootertunerss..
ff vraagjee: Ik wil nieuwe achterveer hebben.. zag een YSS 290mm Gasgevuld is dit een goeie?? of kan ik beter ander merk nemen??
graag snel antwoord wil morgen bestellen..

grtz

Je meot niet die gasgevulde nemen, die is echt slecht. Beter een gewone yss of 1 met gaspotje.

Status
Not open for further replies.