Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
Sluit Morgan Freeman ook niet uit hoor, hoe die vent Mandela heeft neergezet verdient ook wel wat.

battle_for_terra_poster.jpg

Animatie; moet je van houden.
'Dancing with wolves' verhaal

bad_lieutenant_port_of_call_new_orleans.jpg

Deze gezien. Wat een film :D. Vind m echt vet 8). Nicolas Cage is echt helemaal gestoord in die rol. Hij is echt perfect voor die rol. Aanrader :).

Is t een vervolg of een remake op t origineel met Keitel?

denk remake, maar cage moet ik echt puntjes geven voor z'n acteerprestaties. Net zoals face-off waar hij zo'n maffe crimineel moet spelen en leaving las vegas als drugass zet hij hier de rol van helemaal gestoorde drugabusing gambler heel mooi neer. 8)

Klein beetje verkeeerde topic maar ik zit er over te denken een playstation 3 te kopen.
Kan ik hem nog ergens voordelig halen of bepaalde type kopen?
Je hebt de grote en de kleine, de grote is wat mooier?

Ik doe echt alleen wat internetten en wat spelletjes, dus veel geheugen heb ik niet nodig?

Gisteren in Three-DEE gezien tijdens de première.

Alice-in-Wonderland-logo-Tim-Burton-500x322.jpg

Godver, wat 'n goede Tim Burton remake! Tevens ook de beste Three-DEE film die ik tot nu toe heb gezien. Up was oké, 2012 was kudt, Avatar was fraai maar deze 3D versie.. man o man... oprecht genieten! De techniek gaat met sprongen vooruit bij elke nieuwe productie.

Iemand "The Hurt Locker" al gezien??

Vorige week gekeken met wat maten. Wat een gruwelijk film was dat!! Die zal wel een oscartje krijgen.

Ben nu shutter island aan het kijken. Het begon goed, maar het begint in het middendeel een beetje saaier te worden. Ik kijk hem nog wel af denk ik.

Gisteren in Three-DEE gezien tijdens de première.

Alice-in-Wonderland-logo-Tim-Burton-500x322.jpg

Godver, wat 'n goede Tim Burton remake! Tevens ook de beste Three-DEE film die ik tot nu toe heb gezien. Up was oké, 2012 was kudt, Avatar was fraai maar deze 3D versie.. man o man... oprecht genieten! De techniek gaat met sprongen vooruit bij elke nieuwe productie.

Deze wil ik echt heeeeel graag zien. Sowieso is de tekenfilm versie nog altijd geweldig om te zien, helemaal onder invloed.:love:
Verwacht er ook best veel van, ben heel benieuwd!

Net Sjekuritie ook even gekeken! Zulke nederlandse films kan ik wel waarderen, leuk in elkaar gezet, geen moment verveelt...

Ben nu shutter island aan het kijken. Het begon goed, maar het begint in het middendeel een beetje saaier te worden. Ik kijk hem nog wel af denk ik.

Begon goed maar voor het middendeel had ik de film eigenlijk al door en dat bleek ook op het einde. 6/10

Tuurlijk zijn sommige stukken in de film voorspelbaar, maar toch vind ik hem mooi in elkaar gezet. :) 7,5/10

Vanavond The Horseman gekeken, 4/10

Status
Not open for further replies.
Back