Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
the bankjob, wel goede film. Leuk dat ze een waargebeurd verhaal verfilm hebben en de tijd niet veranderd hebben. Dus niet het verhaal in een modern jasje hebben gestoken.

Into the blue en into the blue 2: allebei wel leuke film om te kijken, niet echt speciaal.
 
Oke, net From Paris with love gekeken......

Valt niet veel over te zeggen :p het kijkt lekker weg, maar om hem nou bijzonder te noemen...
 
weet iemand een film die ongeveer hetzelfde als shooter is? Vind ik echt een vette film omdat hij ligt zoals een echte sniper van de mariniers en dat het allemaal zo precies mogelijk is nagedaan waar hij allemaal rekening mee houd als hij schiet.

Dus een film met een (ex)sniper erin als hoofdrol en waar het ook allemaal zo echt mogelijk benaderd word.
 
Last edited:
vond er opzich wel een paar leuke stukjes in zitten, maar de film zuigt omdat er zoveel in geouwehoerd word vind ik.

Tsjah, ik vind het persoonlijk een film die je moet kijken met een bepaalde verwachting.. Kijk pulp fiction en IB achter elkaar en je vindt het prachtig (ik dan althans)
 
weet iemand een film die ongeveer hetzelfde als shooter is? Vind ik echt een vette film omdat hij ligt zoals een echte sniper van de mariniers en dat het allemaal zo precies mogelijk is nagedaan waar hij allemaal rekening mee houd als hij schiet.

Dus een film met een (ex)sniper erin als hoofdrol en waar het ook allemaal zo echt mogelijk benaderd word.

Download flashpoint, toffe serie :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top