Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

weet iemand een film die ongeveer hetzelfde als shooter is? Vind ik echt een vette film omdat hij ligt zoals een echte sniper van de mariniers en dat het allemaal zo precies mogelijk is nagedaan waar hij allemaal rekening mee houd als hij schiet.

Dus een film met een (ex)sniper erin als hoofdrol en waar het ook allemaal zo echt mogelijk benaderd word.

Enemy at the gates maar das wel 2de wereldoorlog. Maar wel erg vette film.

Tjah verder heb je nog de Sniper B films met Tom Berenger.
 
Crazy Heart.

Jeff Bridges is goeddddddd!

Verder vrij eenvoudig en een vette soundtrack.
 
Gister Sherlock Holmes gezien.

Vond hem wel leuk, vermakelijke film. Iig een stuk beter dan From Paris with love :p
 
onderweg over de adsl;

Green Zone
The Young Victoria
The Messenger
The Wolfman
Avatar (al in de bios gezien)
 
Iemand hier Berlin Calling gezien?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=drdf8OeBUUM"]YouTube- BERLIN CALLING - THE OFFICIAL TRAILER- Film by Hannes Stoehr[/ame]

Ik wil m zien :) Lijkt me vet, alleen vind niet echt een goede torrent (dl alleen bluray rips, mkv of .vob files dus van 4+ gb)
 
Kutzooi, ik ben er bij torrentbytes uitgeknikkerd omdat ik zogenaamd niet genoeg seedde.. Tsjah, niet zo gek als je downed met 1,2mb/s en upload in bytes per seconde 8P.. Kon dat ding volgens mij nog wel een jaar aanlaten staan wilde ik dat rechttrekken..

Anyway, iemand die nog een andere goede (registred) torrentsite weet? Het was namelijk wel heerlijk dat het zo snel ging
 
i know.. heb daar een tijdje terug naar gekeken... maar download was ook gewoon 1,2mb/s en dan moest ik nog uitpakken, wachten, bla bla bla.. ik vind goed lopende torrents gewoon makkelijker, laat ik het zo zeggen :+
 
Torrents moet je ook uitpakken toch? En als je Newsleecher gebruikt, gaat dat allemaal automatisch. Download haal je de max wat je provider aan kan.
 
i know i know.. goed bedoeld, maar ik vraag naar een goede registred torrentsite, niet naar een uitleg over nieuwsgroep ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top