Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

The International en Twilight gezien. Wel aardige films, verder niet spectaculair ofzo.

Wil heel graag Inglourius Basterds, Public Enemies, The Hangover, UP en Brüno zien.
 
ga vanavond naar The Hangover. ben benieuwd, hoor gigantisch veel goede berichten erover!

en na het zien van het voorstukje vorige week voor Transformers 2, ben ik ook zéér benieuwd naar Public Enemies!
 
Gisteren naar Transformer 2 geweest, best toffe film :D!
Alleen zaten er een paar diehards die bij elke vecht scene helemaal uit hun pannetje gingen en gingen klappen na afloop 8P
 
Eergister slumdog millionaire gekeken en petje af hoor :W

The Hangover staat nu bovenaan men lijstje.
Heb er goeie verhalen over gehoord dus
 
Bij mij zat er een gast 3 stoelen naast mij die in zijn eentje naar de film ging en bij elk woordgrapje of leuk stukje keihard in de deuk lag en zat te schudden in zijn stoel, en bij elke actiescene schreeuwde WOOOO, ZOOOO, VETTTT..
Kneiterirritant maar hij zag begreep op een gegeven moment dat heel de zaal zich aan hem stoorde en toen werd ie wat rustiger
 
ach, bij American Gangster zat er bij mij de hele tijd een vent in de zaal die 'Massa Johnson Baby!' aan het roepen was. Het is mij tot op vandaag nog onduidelijk wat hij er mee bedoelde...

Iemand, die het wel weet?
 
Bij mij zat er een gast 3 stoelen naast mij die in zijn eentje naar de film ging en bij elk woordgrapje of leuk stukje keihard in de deuk lag en zat te schudden in zijn stoel, en bij elke actiescene schreeuwde WOOOO, ZOOOO, VETTTT..
Kneiterirritant maar hij zag begreep op een gegeven moment dat heel de zaal zich aan hem stoorde en toen werd ie wat rustiger

Die werd met een busje opgehaald zeker?
 
In Pathe de Kuip is het altijd een drama. Mijn god, elke keer zit ik weer naast een retard. Jaartje geleden zat ik naast een Antiliaan bij 'There Will be Blood' (dat Blood trekt dan verkeerde kijkers aan denk ik). Die zat heel de film in een rare taal met zijn vriendin hardop te praten. Ernstig irritant.

Ook had ik diezelfde avond een stel oude mannen van een jaar of 30 achter me die heel de tijd foute grapjes maakten. "Dat noem ik nou echt, OLIEdom" riep er eentje :D Maar over het algemeen zit er echt alleen maar tuig in de bioscoop. Bij blockbusters is het helemaal een freakshow.
 
In Pathe de Kuip is het altijd een drama. Mijn god, elke keer zit ik weer naast een retard. Jaartje geleden zat ik naast een Antiliaan bij 'There Will be Blood' (dat Blood trekt dan verkeerde kijkers aan denk ik). Die zat heel de film in een rare taal met zijn vriendin hardop te praten. Ernstig irritant.

Ook had ik diezelfde avond een stel oude mannen van een jaar of 30 achter me die heel de tijd foute grapjes maakten. "Dat noem ik nou echt, OLIEdom" riep er eentje :D Maar over het algemeen zit er echt alleen maar tuig in de bioscoop. Bij blockbusters is het helemaal een freakshow.

Ik was ook in de Kuip, bij the Hangover ook, stond ie in zn boxershort en zei 1 zo'n turks wijf : sooo groot! Toen lag wel de hele zaal in een deuk en kreeg dr vriend een paar onprettige opmerkingen naar zn hoofd :winner:
 
Transformers.

Wat ziet deze film er ongelofelijk geschift goed uit. Ik heb nog nooit zo`n mooie film gezien denk ik. Maar dat is het ook wel. Het verhaal is zo slecht als de film mooi is. En Michael Bay die nog even een Bad Boys II poster in deze film stopt, soort artistieke boodschap ofso :D (die heeft hij zelf gemaakt). Nee, Michael Bay maakt echt stuk voor stuk leeghoofden films en dat was ook wel te merken met de mensen die bij elke tragisch gare grap schaterlachten en applaudisseerden.
 
Verwacht jij bij Transformers een moeilijk verhaal, waarbij je duchtig moet gaan nadenken???

Jij verwacht bij een komedie nog een mindripper volgens mij...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top