Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.

Erik.

Running
Hier verder :)!

Godfather heeft 100% zeker Nederlandse ondertiteling, heb hem hier ook staan van Amazon.



De Band of Brothers box UK heeft geen Nederlandse ondertiteling. De Blu-ray Band of Brothers box is bij Play nu 21 euro :)!



Ik bestel er heel veel. Eigenlijk alle Blu-ray's met Nederlandse ondertiteling bestel ik via Amazon, echt heel goed, snelle service, en heel gunstige prijzen.



Ik heb ook geen idee wat dat is...



Vind ik ook, ik zal morgen even wat foto's maken zoals het er bij mij nu bij staat. Ik koop eigenlijk alleen maar DVD's en Blu-ray's die ik echt top vind, en die kijk ik ook meerdere keren per jaar.

Btw. Joost alledrie de Blu-Ray's die je besteld hebt zijn Nederland ondertiteld :).

Dat had ik idd reeds gechecked via het dvd.nl forum :)
Zou ergens hier vd week aan moeten komen. Ben benieuwd hoe het verzonden zal worden trouwens, want ik denk niet dat die godfather box door de brievenbus past. Hoe worden die pakjes meestal verzonden Erik?

Gewoon in een doos. Altijd in perfecte staat aan gekomen en meestal binnen 5 dagen.

Niet door de brievenbus dus. Gaat gewoon via tnt? Moet ik weer op de deurbel letten :p sucks.

Wordt gewoon afgeleverd bij de buren toch ;).

Als je één of twee Blu-ray's besteld gaat het uiteraard wel via de brievenbus.

Je hoort op je werk te zitten en niet op de deurbel te letten Joost!

Als jouw baas ziet hoeveel jij tussen 9-5 post, gaat die huilen denk ik :p
Mijn kastje voor films is ook bijna vol, misschien eerdaags maar eens wat moois maken :)

Ik zal vanavond even wat foto's maken van hoe het er bij mij nu bij staat...
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top