Vincent-Aerox Scooterloos 16 August 2013 #641 Hummingbird nog niet gezien. Wacht wel op de dvd release.
Big-Jay Well-Known Member 16 August 2013 #642 Hij is al een tijdje te downloaden in 720 en 1080p hoor, NL ondertiteling en alles
Vincent-Aerox Scooterloos 16 August 2013 #643 Zie het nu ook ja. Grootste torrent is maar 4gb. Eens kijken of die kwaliteit een beetje te pruimen is.
Zie het nu ook ja. Grootste torrent is maar 4gb. Eens kijken of die kwaliteit een beetje te pruimen is.
Dempster Chuck Norris 20 August 2013 #644 [5th] Douwe said: Pain and Gain gister gwoon uit gezet, drama. Click to expand... Ik moest er even in komen!!! maar ik vond het een prachtige film, moest echt kneiterhard lachen hoe dom die gasten wel niet zijn.
[5th] Douwe said: Pain and Gain gister gwoon uit gezet, drama. Click to expand... Ik moest er even in komen!!! maar ik vond het een prachtige film, moest echt kneiterhard lachen hoe dom die gasten wel niet zijn.
JohnB ik bedoel maar 20 August 2013 #645 Vond Pain and Gain ook wel aardig , meest frapante vind ik dat het nog een waar gebeurd verhaal is