Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
Middagje vrij, zo deze film ff opzetten:

my-name-is-khan.jpg


Lees er goede dingen over, normaal niet echt mijn type film, maar ben benieuwd :)
 
Middagje vrij, zo deze film ff opzetten:

My Name is Khan

Lees er goede dingen over, normaal niet echt mijn type film, maar ben benieuwd :)

Eerste Bollywood film die ik heb gezien (gelukkig wel een zonder dans en zang) Maar had dus een versie zonder engelse subs en aangezien er in de film zowel engels als hindi wordt gesproken heb ik er niet echt veel van meegekregen :p Maar het verhaal was me wel duidelijk en zat zeker goed in elkaar, zet je wel weer ff aan het denken.. Prima film dus, duurt wel erg lang (165min)
 
prestige is idd heel goed

de laatste 2 dagen

cube
the machinist
american psycho
primer
the number 23

gekeken. 5 heele goede films
 
Gisteren dan eindelijk naar New Kids Turbo geweest, heb toch weer hard moeten lachen zeg! :W
Met name 't eerste deel van de film, naarmate de film vorderde begon die ietswat saaier te worden imo.
 
Restrepo is die documetaire die ook op National Geographic te zien was?

Dat heb ik iig wel (voor het grootste deel) gezien en is idd heel indrukwekkend.

Je krijgt wel een goed beeld (tot in hoeverre dat mogelijk is) hoe het er daar aan toe gaat en hoe die mensen er mee om gaan.
 
Ja volgens mij wel!

Wat die gasten hebben meegemaakt is wel erg ziek hoor, Elke dag een paar keer vuurcontact :X En dat 15 maanden lang oid..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top