Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
Ik heb Das Leben der Anderen ook gezien (niet gisteren). Ik vind het ook een coole film. Ben toen ook in het "stati museum" geweest in Berlijn. Best interessant om te zien hoe het er toentertijd aan toe ging bij de geheime dienst.
 
Zeker goede film inderdaad...vandaag een andere hele goede film gezien uit Duitsland:

berlin_calling1.jpg


Erg cool...vooral qua muziek. Ook gaaf dat de acteur in de film Paul Kalkbrenner ook echt zelf DJ is en de muziek voor de film heeft gemaakt.
 
Ja vond je? nou in het begin vond ik het wel iets te lang duren maar als het verhaal eenmaal opgang komt zit je er toch helemaal in.
 
Ik zie nogal op tegen het overstappen op Bluray. Heb zo debiel veel dvd's staan, en moet dan dus alles WEER kopenin BR :-/

Mijn special DVD's en boxen gaan sowieso de deur niet uit. Maar mijn normale DVD's worden wel vervangen voor Blu-ray. Zeker als topfilms op Blu-ray uitkomen.
 
Hier idem. Nieuwe aanschaffen eigenlijk standaard bluray. Maar ik ben niet echt bezig met het "vervangen" van dvds die ik al heb. Wel kijkt die godfather bluray box me elke keer aan als ik hem zie. Erik, weet jij of dat de moeite waard is?
 
Hier idem. Nieuwe aanschaffen eigenlijk standaard bluray. Maar ik ben niet echt bezig met het "vervangen" van dvds die ik al heb. Wel kijkt die godfather bluray box me elke keer aan als ik hem zie. Erik, weet jij of dat de moeite waard is?

Zeker weten! Een hele verbetering t.o.v. de DVD.

Pssst ;) [ame="http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B001E25MBK/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&qid=1258323168&sr=8-3&condition=new"]Amazon.co.uk: Used and New: The Godfather Trilogy [Blu-ray] [1972][/ame] slecht 18 pond! Inclusief Nederlandse ondertiteling.

Voor dat geld kan je hem niet laten staan...
 
Mijn special DVD's en boxen gaan sowieso de deur niet uit. Maar mijn normale DVD's worden wel vervangen voor Blu-ray. Zeker als topfilms op Blu-ray uitkomen.

Daarom koop ik dus geen films...heb je net honderden euros aan je dvd collectie uit gegegeven is er alweer een formaat dat veel mooier is :+
 
Ik ben die site kwijt waarop staat welke series wanneer spelen.. En die andere met releases van films, anyone?
 
Alles is daar btw sick goedkoop Erik :eek:
[ame="http://www.amazon.co.uk/Band-Brothers-HBO-Complete-Blu-ray/dp/B001DEAAIY/ref=pd_sim_d_h__2"]Band Of Brothers - HBO Complete Series Blu-ray 2001: Amazon.co.uk: Damian Lewis, David Schwimmer, Robin Laing, Dexter Fletcher, James Madio, David Nutter, Tom Hanks, Phil Alden Robinson: DVD[/ame]
band of brothers box, 18 pond. Is dat ook met NL subs? En hoe kan je dat checken?
 
Ik heb daar nog nooit wat besteld, volgens mij besteld Erik er regelmatig. Ik heb overigens gewoon een creditcard, dus daar kom ik vast wel uit.
Zal is ff een account maken dan zie ik het vanzelf.
 
Amazon heeft goede prijzen idd, www.play.com ook trouwens (ook een UK site)

Net de friends box (15th anniversary editie) op play.com besteld voor 58,50 euro en gratis verzending :W (was al goedkoop, maar vond ook nog een kortingscode van 5 euro :p)

friendsBoxset.jpg


Altijd al willen hebben :p
 
Last edited:
Das idd goedkoop!

Ik heb steeds elke dvd los gekocht a 10 euro per stuk :+ Geen zin om in 1 klap 100 euro neer te leggen voor de box (raar trouwens dat die niet goedkoper was, maar ok)
 
series worden gedownload hier, je kijkt ze toch maar 1 x..

verder heb ik dus zo'n 200/250 dvdtjes (orgineel) liggen, die ga ik echt niet ruimen voor Br's... als ik leuke bluray's tegen kom, neem ik die gewoon mee...

maar ivm ruimte gebrek, download ik gewoon erg veel de laatste tijd :(
 
Ben het er wel mee eens.. Heb een doos vol me cd-tjes met avi's erop.. DVD's zijn nog groter, je kunt het wel kopen, maar dan heb je weer een kast vol staan waarvan je heeeeeeeeeeeeeeeel af en toe wat terugkijkt!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top