Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Gister naar Immortals geweest.. Weet niet wat k r van moet vinden, vechtscene's waren wel dik ( kon wel merken dat t van zelfde makers als 300 was) maar voor de rest niet zo heel erg boeiend..
 
ik heb al dagen zin in een heerlijke lompe schiet film, heeft iemand nog tips?
in trant van

iron man
transformers
rambo
battle for los angeles
 
Haha vind je dat echt helden ? :p

Nja ieder z'n ding he.....


Hier wat lekker knallen tips:
X-men
Kill Bill
Crank (met humor)
From paris with love
Smoking aces
Super (met humor)
The expendables
 
ja shit, ik heb die allemaal al gezien. Ik haat het dat ik zoveel films heb gezien. Hoe kan je steven seagal geen held vinden, De meeste lompe actie ooit!!! Hij is altijd een doodnormale jongen, die uiteindelijk "deltaforce/seal meest nare motherfucker" ooit blijkt te zijn. En trapt dan iedereen in elkaar die hem in de wegstaat en hij raakt nooit gewond. De mooiste en simpelste actie die er bestaat! Zelfde geld voor Rambo, Die vaagt ook in ze eentje hele russische spetsnats basissen weg. Ik kan daar gewoon van genieten!
 
''Super 8'' Viel tegen.

Het gaat om een speciaal transport van het amerikaanse leger in de jaren 70 dat ontspoort... en dan ontsnapt er iets vaags uit 1 van de wagons.
Wel een vet idee voor een film, maar ik vond hem toch best matig.

Vond de film wel goed in elkaar zitten maar op geen enkel moment spannend oid.

Zelf gister Killer gekeken met Ashton Kutcher en Tom Selleck. Tegen verwachting in gewoon erg lache :)
 
Stone gezien op Film1. Jammer hoor. Te wazig verhaal. Houd wel van een filmpje waar je je over moet nadenken, maar hier gaf de film je echt te weinig info.
 
kleine impressie hoe ik mijn steven seagal films kijk;)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=k6Wy9apblEU"]Family Guy - Joe bought a surround sound system - YouTube[/ame]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top